هر دلار آمریکا را با ۱۶ ریال کاهش قیمت در مقایسه با دیروز ۳۷ هزار و ۵۷۰ ریال و هر قطعه سکه طلای بهار آزادی طرح جدید را با ۵۰ هزار ریال افزایش، ۱۲ میلیون و ۹۰ هزار ریال داد وستد کردند.

صرافان ارز و سکه امروز (چهارشنبه) هر دلار آمریکا را با ۱۶ ریال کاهش قیمت در مقایسه با دیروز ۳۷ هزار و ۵۷۰ ریال و هر قطعه سکه طلای بهار آزادی طرح جدید را با ۵۰ هزار ریال افزایش، ۱۲ میلیون و ۹۰ هزار ریال داد وستد کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول، بر اساس معاملات ثبت شده صرافی های مجاز کل کشور در سامانه نظارت بر ارز (سنا)، قیمت هر یورو تا لحظه تنظیم این خبر به ۴۰ هزار و ۵۰۰ ریال رسید که در قیاس با روز گذشته ۳۸ ریال افزایش نشان می دهد.
همچنین هر پوند انگلیس در بازار آزاد ۴۷ هزار و ۱۰ ریال داد و ستد شد که حاکی از افت قیمت ۴۲۰ ریالی آن است.
اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران نیز امروز قیمت هر دلار را ۳۷ هزار و ۶۱۰ ریال و هر یورو ۴۰ هزار و ۷۷۰ ریال اعلام کرد.
برپایه اعلام اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران تا لحظه انتشار این خبر، هر قطعه سکه طلای بهار آزادی طرح قدیم با افزایش ۲۰ هزار ریالی در مقایسه با دیروز، ۱۱ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال و هر نیم سکه با کاهش ۲۵ هزار ریالی، ۶ میلیون و ۸۲۵ هزار ریال به فروش رسید.
هر قطعه ربع سکه طلا با افزایش ۲۰ هزار ریالی، سه میلیون و ۷۴۵ هزار ریال و هر سکه یک گرمی با رشد پنج هزار ریالی، دو میلیون و ۴۳۰ هزار ریال داد و ستد شد.
اتحادیه مزبور، قیمت هر اونس طلا را یک هزار و ۲۵۷ دلار و ۵۰ سنت اعلام کرد که در مقایسه با سه شنبه ( روزگذشته) ۵۰ سنت کاهش یافت.
همچنین این اتحادیه قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار را یک میلیون و ۱۶۶ هزار و ۱۰۰ ریال اعلام کرد که حاکی از افزایش سه هزار ریالی آن است.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=92250
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

کاهش نرخ دلار و افزایش قیمت سکه در بازار آزاد
کاهش نرخ دلار و افزایش قیمت سکه در بازار آزاد
کاهش نرخ دلار و افزایش قیمت سکه در بازار آزاد
کاهش نرخ دلار و افزایش قیمت سکه در بازار آزاد
کاهش نرخ دلار و افزایش قیمت سکه در بازار آزاد