- پایگاه خبری اخبارپول - http://poolpress.ir -

کاهش نرخ دلار و افزایش قیمت سکه در بازار آزاد

صرافان ارز و سکه امروز (چهارشنبه) هر دلار آمریکا را با ۱۶ ریال کاهش قیمت در مقایسه با دیروز ۳۷ هزار و ۵۷۰ ریال و هر قطعه سکه طلای بهار آزادی طرح جدید را با ۵۰ هزار ریال افزایش، ۱۲ میلیون و ۹۰ هزار ریال داد وستد کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول [1]، بر اساس معاملات ثبت شده صرافی های مجاز کل کشور در سامانه نظارت بر ارز (سنا)، قیمت هر یورو تا لحظه تنظیم این خبر به ۴۰ هزار و ۵۰۰ ریال رسید که در قیاس با روز گذشته ۳۸ ریال افزایش نشان می دهد.
همچنین هر پوند انگلیس در بازار آزاد ۴۷ هزار و ۱۰ ریال داد و ستد شد که حاکی از افت قیمت ۴۲۰ ریالی آن است.
اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران نیز امروز قیمت هر دلار را ۳۷ هزار و ۶۱۰ ریال و هر یورو ۴۰ هزار و ۷۷۰ ریال اعلام کرد.
برپایه اعلام اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران تا لحظه انتشار این خبر، هر قطعه سکه طلای بهار آزادی طرح قدیم با افزایش ۲۰ هزار ریالی در مقایسه با دیروز، ۱۱ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال و هر نیم سکه با کاهش ۲۵ هزار ریالی، ۶ میلیون و ۸۲۵ هزار ریال به فروش رسید.
هر قطعه ربع سکه طلا با افزایش ۲۰ هزار ریالی، سه میلیون و ۷۴۵ هزار ریال و هر سکه یک گرمی با رشد پنج هزار ریالی، دو میلیون و ۴۳۰ هزار ریال داد و ستد شد.
اتحادیه مزبور، قیمت هر اونس طلا را یک هزار و ۲۵۷ دلار و ۵۰ سنت اعلام کرد که در مقایسه با سه شنبه ( روزگذشته) ۵۰ سنت کاهش یافت.
همچنین این اتحادیه قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار را یک میلیون و ۱۶۶ هزار و ۱۰۰ ریال اعلام کرد که حاکی از افزایش سه هزار ریالی آن است.

انتهای پیام