دلار تقلبی را چگونه شناسایی کنیم؟


دلار همواره ارز خواستنی این بازار بوده و در مواقعی اشتها برای چنگ زدن به آن تشدید شده است. در این بین سوءاستفاده از این تقاضا و قالب‌کردن نوع تقلبی ارز خاص آمریکایی به مخاطبان ناآشنا مورد توجه است.

دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۳

واریز اشتباه ۳۵ میلیارد دلار به یک حساب!


بزرگ ترین بانک آلمان- اعلام کرد خطای عملیاتی باعث واریز ۲۸ میلیارد یورو ( ۳۵ میلیارد دلار) به حساب یک مرکز مبادلاتی شده است که این بانک حتی با آن مراوده‌ای ندارد.

دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۹:۳۳

سیف: درمورد بازار ارز همه چیزرا نمی‌توان گفت


رئیس کل بانک مرکزی گفت: التهابات بازار ارز با اقدام های دشمن شروع شد و برخی نیز به آن دامن زدند.

یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۸:۰۱

تورم فروردین به ۸.۱ درصد کاهش یافت


مرکز آمار جمهوری اسلامی ایران نرخ تورم فروردین ماه ١٣٩٧ را ۸.۱ درصد اعلام کرد که نسبت به اسفندماه ٠.١ واحد درصد کمتر شد.

یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۷:۵۳

سپرده‌گذاری ارزی‌، صندوقی برای حفظ سرمایه‌های خانگی


صف‌های طولانی خرید دلار در نیمه دوم سال ۹۶ و روزهای اول کاری سال ۹۷، نشان می‌داد که تقاضا برای ارز در بسیاری موارد، بیش از آن چیزی است که برای نیازهای واقعی تحصیلی، درمانی، مسافرتی و… باشد.

یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۷:۲۹

درج شماره ملی بر روی چکهای صیاد الزامی است


درج شماره ملی صادر کننده چک بر روی چک های صادر شده توسط سامانه صیاد بانک مرکزی الزامی است.

شنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۱

شرایط بیمه اختیاری کارگران


به دلیل رکود حاکم بر بازار تعداد زیادی از کارگران در صورت یافتن شغل، تحت پوشش بیمه قرار نمی گیرند یا بعد از تعدیل از یک مجموعه و اشتغال در مجموعه بعدی بیمه نمی شوند. شرایط بیمه اختیاری برای کارگرانی که بیمه نیستند چگونه است؟

شنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۸:۵۴

دولت مصصم به اجرای بخشنامه‌های نرخ سود


وزیر اقتصاد گفت: تصمیم‌گیری اخیر در سیاست‌های ارزی بر مبنای جلوگیری از التهاب در بازار و برگرداندن آرامش به اقتصاد کشور بود.

پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۳

نامه درخواست برکناری سیف صحت ندارد


یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه نامه درخواست ۱۶۳ نماینده برای برکناری سیف صحت ندارد، گفت: منصفانه نیست که همه تقصیرها را به گردن رییس کل بانک مرکزی بیندازیم.

پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۹

اولین کلینیک درمانگری مالی در کشور رونمایی شد


اولین کلینیک درمانگری مالی به همت تامین سرمایه تمدن با حضور علی صالح‌آبادی مدیرعامل بانک توسعه صادرات در حاشیه یازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه، افتتاح شد.

چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۴
دلار تقلبی را چگونه شناسایی کنیم؟
دلار تقلبی را چگونه شناسایی کنیم؟
دلار تقلبی را چگونه شناسایی کنیم؟
دلار تقلبی را چگونه شناسایی کنیم؟
دلار تقلبی را چگونه شناسایی کنیم؟
دلار تقلبی را چگونه شناسایی کنیم؟
دلار تقلبی را چگونه شناسایی کنیم؟