تعدادی ربع سکه تقلبی و بدون عیار استاندارد در بازرسی های صورت گرفته از رسته طلافروشان شهر یاسوج کشف شد.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: تعدادی ربع سکه تقلبی و بدون عیار استاندارد در بازرسی های صورت گرفته از رسته طلافروشان شهر یاسوج کشف شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول  امیر جانی پور  بابیان اینکه رسته های مختلف عرضه خدمات و کالا در سطح استان به صورت مستمر مورد بازرسی قرار می گیرند اظهار داشت: برخی از طلافروشان شهر یاسوج با سوءاستفاده از اعتماد مردم اقدام به عرضه ربع سکه های تقلبی و بدون عیار استاندارد کرده بودند.
جانی پور گفت: با آزمون های انجام شده توسط اداره کل استاندارد وضعیت پایین عیار و تقلب در عرضه ربع سکه های کشف شده به اثبات رسید.
وی با اشاره به اینکه برای متخلفان به اتهام تقلب، تشکیل پرونده و به تعزیرات حکومتی استان معرفی خواهند شد افزود: با توجه به حساسیت امر و با دستور دادستان استان اقدام های لازم برای شناسایی عوامل تخلف در حال پیگیری است.
رئیس اداره نظارت و بازرسی صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: رعایت حقوق مصرف کنندگان در سرلوحه فعالیت تمامی صنوف استان قرار گیرد و در صورت مشاهده هرگونه تخلف جریمه نقدی و برخوردهای قانونی در انتظار متخلفان خواهد بود.
جانی پور از مردم خواست ضمن داشتن دقت و حساسیت لازم در خریدهای خود، تخلفات اقتصادی شامل گران فروشی، کم فروشی، تقلب، درج نشدن قیمت، صادر نشدن برگ خرید، عرضه خارج از شبکه و فروش اجباری را با شماره تلفن ۱۲۴ و یا به صورت حضوری به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و یا اداره های شهرستان ها اطلاع دهند.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=85352
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

کشف سکه های طلای تقلبی در بازار یاسوج
کشف سکه های طلای تقلبی در بازار یاسوج
کشف سکه های طلای تقلبی در بازار یاسوج
کشف سکه های طلای تقلبی در بازار یاسوج
کشف سکه های طلای تقلبی در بازار یاسوج