- پایگاه خبری اخبارپول - http://poolpress.ir -

کشف سکه های طلای تقلبی در بازار یاسوج

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: تعدادی ربع سکه تقلبی و بدون عیار استاندارد در بازرسی های صورت گرفته از رسته طلافروشان شهر یاسوج کشف شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول [1]  امیر جانی پور  بابیان اینکه رسته های مختلف عرضه خدمات و کالا در سطح استان به صورت مستمر مورد بازرسی قرار می گیرند اظهار داشت: برخی از طلافروشان شهر یاسوج با سوءاستفاده از اعتماد مردم اقدام به عرضه ربع سکه های تقلبی و بدون عیار استاندارد کرده بودند.
جانی پور گفت: با آزمون های انجام شده توسط اداره کل استاندارد وضعیت پایین عیار و تقلب در عرضه ربع سکه های کشف شده به اثبات رسید.
وی با اشاره به اینکه برای متخلفان به اتهام تقلب، تشکیل پرونده و به تعزیرات حکومتی استان معرفی خواهند شد افزود: با توجه به حساسیت امر و با دستور دادستان استان اقدام های لازم برای شناسایی عوامل تخلف در حال پیگیری است.
رئیس اداره نظارت و بازرسی صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: رعایت حقوق مصرف کنندگان در سرلوحه فعالیت تمامی صنوف استان قرار گیرد و در صورت مشاهده هرگونه تخلف جریمه نقدی و برخوردهای قانونی در انتظار متخلفان خواهد بود.
جانی پور از مردم خواست ضمن داشتن دقت و حساسیت لازم در خریدهای خود، تخلفات اقتصادی شامل گران فروشی، کم فروشی، تقلب، درج نشدن قیمت، صادر نشدن برگ خرید، عرضه خارج از شبکه و فروش اجباری را با شماره تلفن ۱۲۴ و یا به صورت حضوری به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و یا اداره های شهرستان ها اطلاع دهند.

انتهای پیام