مدیرعامل شرکت بیمه نوین گفت: بیمه‌ عمر و تشکیل سرمایه به عنوان یک رشته استراتژیک در شرکت ما در نظر گرفته شده است و در حال حاضر پرتفویی معادل ۱۴ درصد را به خود اختصاص داده است.

به گزارش پول پرس، غلامعلی غلامی در دومین گردهمایی سرپرستان مناطق و رؤسای شعب بیمه نوین افزود: هدف ما رسیدن به ترکیب پرتفوی بالای ۲۰ درصد تا پایان سال برای این رشته است که مؤثرترین شیوه برای رشد، آموزش است.

وی گفت: خوشبختانه برخی شعب با آموزش صحیح دارای جهش بسیار خوبی در این رشته بوده‌اند که البته برای حفظ این رشد استمرار آموزش اهمیت دارد چرا که کلاس‌های آموزشی فنی و بازاریابی این رشته باعث ارتباط قوی با شبکه فروش و ترغیب نمایندگان می‌شود.

مدیرعامل بیمه نوین خاطر نشان کرد: برای رشد در شاخص‌ها لازم است مدیران و رؤسای شعب اطلاعات درست و دقیق به دست آورند و با مشخص کردن بازار هدف شبکه فروش را به آن سو سوق دهند که در این راستا کنترل و پایش نمایندگان و عملکرد آنان و تشویق نمایندگان سودآور و موفق در کنار مقوله آموزش مؤثر خواهد بود.

غلامی افزود: برای سپردن اختیارات بیشتر به مناطق و شعب لازم است که رؤسای مناطق و شعب با ارائه برنامه مدون و مدت‌دار می‌توانند از اختیارات بیشتری برخوردار شوند و پس از آن، ستاد با نظارت بر عملکرد آنها نقش هدایتی خود را حفظ کنند.

وی در ادامه با اشاره به دستاوردهای دوره قبلی این نشست گفت: برگزاری گردهمایی به دلیل طرح مسائل و چالش‌های موجود بین ستاد و شعب می‌تواند در رفع دغدغه‌های هر دو سو مؤثر باشد چرا که با دریافت نقطه نظرات شعب سرعت و هماهنگی کاری افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=16729
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

آموزش موثرترین شیوه برای رشد بیمه عمر است
آموزش موثرترین شیوه برای رشد بیمه عمر است
آموزش موثرترین شیوه برای رشد بیمه عمر است
آموزش موثرترین شیوه برای رشد بیمه عمر است
آموزش موثرترین شیوه برای رشد بیمه عمر است