- پایگاه خبری اخبارپول - http://poolpress.ir -

آموزش موثرترین شیوه برای رشد بیمه عمر است

مدیرعامل شرکت بیمه نوین گفت: بیمه‌ عمر و تشکیل سرمایه به عنوان یک رشته استراتژیک در شرکت ما در نظر گرفته شده است و در حال حاضر پرتفویی معادل ۱۴ درصد را به خود اختصاص داده است.

به گزارش پول پرس، غلامعلی غلامی در دومین گردهمایی سرپرستان مناطق و رؤسای شعب بیمه نوین افزود: هدف ما رسیدن به ترکیب پرتفوی بالای ۲۰ درصد تا پایان سال برای این رشته است که مؤثرترین شیوه برای رشد، آموزش است.

وی گفت: خوشبختانه برخی شعب با آموزش صحیح دارای جهش بسیار خوبی در این رشته بوده‌اند که البته برای حفظ این رشد استمرار آموزش اهمیت دارد چرا که کلاس‌های آموزشی فنی و بازاریابی این رشته باعث ارتباط قوی با شبکه فروش و ترغیب نمایندگان می‌شود.

مدیرعامل بیمه نوین خاطر نشان کرد: برای رشد در شاخص‌ها لازم است مدیران و رؤسای شعب اطلاعات درست و دقیق به دست آورند و با مشخص کردن بازار هدف شبکه فروش را به آن سو سوق دهند که در این راستا کنترل و پایش نمایندگان و عملکرد آنان و تشویق نمایندگان سودآور و موفق در کنار مقوله آموزش مؤثر خواهد بود.

غلامی افزود: برای سپردن اختیارات بیشتر به مناطق و شعب لازم است که رؤسای مناطق و شعب با ارائه برنامه مدون و مدت‌دار می‌توانند از اختیارات بیشتری برخوردار شوند و پس از آن، ستاد با نظارت بر عملکرد آنها نقش هدایتی خود را حفظ کنند.

وی در ادامه با اشاره به دستاوردهای دوره قبلی این نشست گفت: برگزاری گردهمایی به دلیل طرح مسائل و چالش‌های موجود بین ستاد و شعب می‌تواند در رفع دغدغه‌های هر دو سو مؤثر باشد چرا که با دریافت نقطه نظرات شعب سرعت و هماهنگی کاری افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام