کد خبر: 142387
شنبه 9 آذر 1398 - 16:20
کاهش بروکراسی به افزایش رضایتمندی مشتریان منجر می شود و همه کارکنان بانکی باید برای جلب رضایت حداکثری مشتریان، مراجعین تلاش کنند.
به گزارش اخبارپول، عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران در بازدید از شعب استان کرمانشاه بیان کرد: کاهش بروکراسی باعث افزایش رضایتمندی میشود و همه کارکنان باید برای جلب رضایت حداکثری مشتریان تلاش کنند.
عیسی امامی در جمع همکاران مدیریت شعب استان کرمانشاه اظهار کرد: افزایش رضایت مشتریان در اولویت کاری بانک قرار دارد و مدیران سازمان تلاش می کنند تا با راه اندازی سامانه های مختلف علاوه بر ارتقاء سرعت ارائه خدمت به مراجعین پروسه بروکراسی را کاهش دهند.
وی افزود: سهل گیری در تشکیل پروندههای تسهیلاتی بهترین تبلیغ برای بانک است؛ با این حال باید به رعایت بهداشت اعتباری توجه شود تا مطالبات بانک افزایش پیدا نکند.