- پایگاه خبری اخبارپول - http://poolpress.ir -

افزایش رضایتمندی مشتری با کاهش پروسه اداری در بانک‌ها

به گزارش اخبارپول، عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران [1] در بازدید از شعب استان کرمانشاه بیان کرد: کاهش بروکراسی باعث افزایش رضایتمندی [2] می‌شود و همه کارکنان باید برای جلب رضایت حداکثری مشتریان تلاش کنند.

 عیسی امامی در جمع همکاران مدیریت شعب استان کرمانشاه اظهار کرد: افزایش رضایت مشتریان در اولویت کاری بانک قرار دارد و مدیران سازمان تلاش می کنند تا با راه اندازی سامانه های مختلف علاوه بر ارتقاء سرعت ارائه خدمت به مراجعین پروسه بروکراسی را کاهش دهند.

وی افزود: سهل گیری در تشکیل پرونده‌های تسهیلاتی بهترین تبلیغ برای بانک است؛ با این حال باید به رعایت بهداشت اعتباری توجه شود تا مطالبات بانک افزایش پیدا نکند.