نماینده مردم فراهان ، تفرش و آشتیان در مجلس شورای اسلامی گفت: تسهیل در قوانین و مقررات تجارت و تثبیت آن کلید تحقق رونق اقتصادی و افزایش صادرات غیر نفتی در کشور است.

به گزارش اخبارپول، محمد حسینی در گفت و گو با ایرنا افزود: قوانین و مقررات حوزه تولید از جمله قانون مالیات های مستقیم، مالیات بر ارزش افزوده، تامین اجتماعی و صادارت کالا برای تحقق شعار سال و افزایش صادرات غیر نفتی باید متناسب با کاهش فشار بر تولیدکنندگان و اطمینان بخشی به حوزه اقتصادی و صنعتی در کشور تغییر کند.
وی ادامه داد: برخی قوانین و مقررات وضع شده توسط دولت و مجلس سرمایه گذاری های داخلی و کوچک را نیز با مشکل مواجه می کند که با تغییر و تسهیلگری در آن ها باید زمینه افزایش سرمایه گذاری در کشور فراهم شود.
نماینده مردم فراهان، تفرش و آشتیان در مجلس شورای اسلامی اصلاح نظام بانکی در کشور را از راهکارهای افزایش رونق تولید در کشور دانست و گفت: اصلاح نظام بانکی در کشور نخستین گام برای افزایش رونق تولید است و با اصلاح این قانون در کمتر از سه ماه نخست امسال می توان ابزار سرمایه صحیح و پشتبانه محکمی برای تولید ایجاد کرد.
حسینی افزود: اصلاح نظام بانکی در کشور تحقق شعار سال، افزایش تولید و اشتغال در کشور را با تمام دشمنی ها، تحریم ها و محدودیت ها برای کشور به همراه دارد.
وی استفاده صحیح از نقدینگی کشور را از دیگر راهکارهای افزایش تولید و درآمد اقتصادی در کشور عنوان کرد و افزود: هدایت صحیح نقدینگی به سمت تولید می توان علاوه بر کاهش تورم و گرانی ها که افزایش قیمت تمام شده و کاهش رقابت پذیری محصولات تولیدی داخلی را به همراه داشته زمینه صادرات غیر نفتی را در کشور فراهم کرد.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=128720
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

تسهیل در قوانین کلید تحقق رونق اقتصادی است
تسهیل در قوانین کلید تحقق رونق اقتصادی است
تسهیل در قوانین کلید تحقق رونق اقتصادی است
تسهیل در قوانین کلید تحقق رونق اقتصادی است
تسهیل در قوانین کلید تحقق رونق اقتصادی است