مدیر امور طرح و برنامه بانک رفاه یکم بهمن ماه سال‌جاری پاسخگوی سؤالات مشتریان بانک در سراسر کشور خواهد بود.

بنگاه های کوچک و متوسط

به گزارش اخبارپول، به منظور پاسخگویی، جلب‌ رضایت و تکریم مشتریان، مدیر امور طرح و برنامه و رؤسای اداره های ذی ربط این حوزه، با حضور در مرکز پاسخگویی و اطلاع رسانی این بانک (فراد)، پاسخگوی مسائل، مشکلات و آماده دریافت پیشنهادهای مشتریان این بانک در سراسر کشور خواهند بود.

همچنین مخاطبان و مشتریان بانک می توانند روز دوشنبه ۹۷.۱۱.۱ از ساعت ۱۰:۰۰ الی ۱۲:۰۰ سوالات، چالش ها و ابهامات خود را در حوزه هایی همچون اوراق گواهی سپرده، نرخ سپرده ها، دستور العمل حساب های بانکی (جاری، پس انداز، کوتاه مدت و بلندمدت)، صندوق امانات، نظام پیشنهادها، نوآوری و اولویت های پژوهشی و … با شماره تماس ۸۵۲۵-۰۲۱ کلید ۵ به طور مستقیم مطرح کنند.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=124866
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

پاسخگویی تلفنی حوزه طرح و برنامه بانک رفاه به مشتریان
پاسخگویی تلفنی حوزه طرح و برنامه بانک رفاه به مشتریان
پاسخگویی تلفنی حوزه طرح و برنامه بانک رفاه به مشتریان
پاسخگویی تلفنی حوزه طرح و برنامه بانک رفاه به مشتریان
پاسخگویی تلفنی حوزه طرح و برنامه بانک رفاه به مشتریان