- پایگاه خبری اخبارپول - http://poolpress.ir -

پاسخگویی تلفنی حوزه طرح و برنامه بانک رفاه به مشتریان

به گزارش اخبارپول، [1] به منظور پاسخگویی، جلب‌ رضایت و تکریم مشتریان، مدیر امور طرح و برنامه و رؤسای اداره های ذی ربط این حوزه، با حضور در مرکز پاسخگویی و اطلاع رسانی این بانک (فراد)، پاسخگوی مسائل، مشکلات و آماده دریافت پیشنهادهای مشتریان این بانک در سراسر کشور خواهند بود.

همچنین مخاطبان و مشتریان بانک [2] می توانند روز دوشنبه ۹۷.۱۱.۱ از ساعت ۱۰:۰۰ الی ۱۲:۰۰ سوالات، چالش ها و ابهامات خود را در حوزه هایی همچون اوراق گواهی سپرده، نرخ سپرده ها، دستور العمل حساب های بانکی (جاری، پس انداز، کوتاه مدت و بلندمدت)، صندوق امانات، نظام پیشنهادها، نوآوری و اولویت های پژوهشی و … با شماره تماس ۸۵۲۵-۰۲۱ کلید ۵ به طور مستقیم مطرح کنند.