گردهمایی سراسری روسای شعب استانهای اصفهان، قم، مرکزی و چهار محال و بختیاری با حضور معاون عملیات بانکی، مدیر امور شعب استانها، مدیر امور سرمایه انسانی و آموزش، مدیر استان و روسای شعب استانهای ذکر شده برگزار شد.

به گزارش اخبارپول، هادی قدیمی معاون عملیات بانکی ضمن ابراز خرسندی از حضور در شهر اصفهان، اظهار کرد: بانک ایران زمین به دنبال تحقق شعار بانکداری دیجیتال و دست یابی به چشم انداز سال ۱۴۰۰ و ارائه خدمات براساس نیاز مشتری است و در این راستا تمامی کارکنان می‌بایست نسبت به سیاست‌ها و جهت گیری‌های اساسی بانک در مسیر دستیابی به موفقیت و رسیدن به اهداف حساس و پیگیر باشند.

وی با بیان تغییرات در ارائه خدمات به مشتریان در بانکداری دیجیتال، خاطر نشان کرد: در بانکداری دیجیتال ما به دنبال ارائه راه‌هایی فراتر از ابزارهای بازاریابی برای فروش محصول به مشتری هستیم، ما به دنبال این هستیم که بانکداری را براساس تجربه مشتری توسعه دهیم و از این راه با تکمیل زنجیره ارزش، حس خوب استفاده از خدمات بانکی را به مشتریان خود عرضه کنیم.

قدیمی با اشاره به تغییرات در صنعت بانکداری ادامه داد: نقش شعب در بانکداری دیجیتال و ارتباط آنها با مشتریان دچار دگرگونی بسیار است که سرعت ایجاد آن از پیاده سازی بانکداری الکترونیک بیشتر و ضرورت دارد همه همکاران بانک آماده این تغییرات بسیار مهم باشند و با ارائه خدمات و محصولات جدید در این دوره آموزش‌های لازم را به مشتریان بانک ارائه کنند.

معاون عملیات بانکی درخصوص برنامه‌های بانک و ظرفیت‌هایی که در مجموعه بانک وجود دارد و همه‌ و‌ همه آینده روشن و امیدوار کننده‌ای را نشان می‌دهد به همکاران نوید تازه‌ای را ارائه کرد و در پایان ایشان با تأکید بر جذب منابع عنوان کرد: طرح تسهیلات کارساز و طرح ویژه وصول مطالبات به زودی به شبکه اعلام و امید است با تلاش همکاران شعب به اهداف مشخص شده برسیم و درخصوص برگزاری سمینار روسای شعب بانک نیز در نیمه اول دی ماه اشاره کرد.

*بیشتر بخوانید

بررسی عملکرد شعب کیش بانک ایران زمین

راه اندازی پورتال سهامداران حقیقی بانک ایران زمین


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=121921
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

توسعه بانکداری ایران زمین بر اساس تجربه مشتری
توسعه بانکداری ایران زمین بر اساس تجربه مشتری
توسعه بانکداری ایران زمین بر اساس تجربه مشتری
توسعه بانکداری ایران زمین بر اساس تجربه مشتری
توسعه بانکداری ایران زمین بر اساس تجربه مشتری
توسعه بانکداری ایران زمین بر اساس تجربه مشتری
توسعه بانکداری ایران زمین بر اساس تجربه مشتری