عملکرد شعب جزیره کیش بانک ایران زمین در سال ۹۷، با حضور مدیراستان و کارکنان این شعب مورد بررسی قرار گرفت.

«ایران زمین»

به گزارش اخبارپول، خواجویی مدیراستان بانک ایران زمین در این جلسه با تاکید براین که کارکنان باید اهداف خود را به صورت پروژه ای هدف گذاری کنند، اظهار کرد: موفقیت ما در قبال برنامه ریزی منسجم و دقیق در راستای دستیابی به پروژه هدف گذاری شده است.

وی گفت: پروژه می تواند در راستای دستیابی به اهدافی شامل: منابع، مصارف، بانکداری مدرن، صدور ضمانت نامه، وصول مطالبات و نصب دستگاه های فروشگاهی تعریف شود.

خواجویی بیان کرد: کارکنان شعب باید نسبت به این اهداف آشنایی کامل داشته باشند تا در پایان سال به نتایج خوبی دست پیدا کنند.

مدیراستان بانک ایران زمین با اشاره به اهمیت وصول مطالبات معوق برنامه ریزی برای کاهش این شاخص را از اولویت های کاری در پایان سال برشمرد.

وی در بخشی از سخنان خود موضوع گسترش فرهنگ بانکداری الکترونیک و ترویج آن بین مشتریان را امری حیاتی و ضروری دانست و از آن به عنوان برنامه بلند مدت بانک نام برد و خواستار ترویج بیشتر فرهنگ استفاده از خدمات الکترونیکی در بین مشتریان شد.

همچنین در پایان این جلسه عملکرد شعب مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت و ضمن بررسی نقاط قابل بهبود و نقاط قوت، جایگاه شعب را با توجه به عملکرد در زمینه های مختلف مورد ارزیابی و سنجش قرار دادند.

*بیشتر بخوانید

راه اندازی پورتال سهامداران حقیقی بانک ایران زمین

برگزاری گردهمایی کارکنان جزیره کیش بانک ایران زمین


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=121384
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

بررسی عملکرد شعب کیش بانک ایران زمین
بررسی عملکرد شعب کیش بانک ایران زمین
بررسی عملکرد شعب کیش بانک ایران زمین
بررسی عملکرد شعب کیش بانک ایران زمین
بررسی عملکرد شعب کیش بانک ایران زمین