معاون اول رئیس‌جمهوری با اشاره به توانمندی کشور برای مقابله با تحریم‌ها گفت: به صنعت بیمه این نوید را می‌دهم که نگران شرایط پیش‌آمده و تحریم‌ها نباشند چرا که دولت در کنار شماست و ما یک پشتوانه مالی برای حمایت از این صنعت در نظر گرفته‌ایم.

به گزارش خبرنگار اخبارپول، اسحاق جهانگیری با اشاره به اینکه دولت برای حمایت از صنعت بیمه با روشهای مختص به این صنعت همه توان خود را به کار می‌گیرد تصریح کرد: ما در دولت برای حمایت ار صنعت بیمه در برابر تحریمها، تسهیلاتی را ارائه خواهیم داد.

وی با بیان این‌که مهمترین الویت کشور در مقطع فعلی توسعه پایدار کشور است، افزود: یک اقتصاد مقتدر محقق نمی‌شود جز با رشد اقتصادی مطلوب، سرمایه‌گذاری مناسب و جبران کمبود منابع از منابع خارجی، پس برای توسعه پایدار کشور این سه گزینه را باید تقویت کنیم.

جهانگیری با اشاره به برگزاری همایش بیمه و توسعه اظهارکرد: این‌گونه همایش‌ها فرصتی است برای نقد و ارزیابی عملکرد صنعت بیمه و همچنین شناخت نقاط قوت و ضعف و اتخاذ تصمیم‌های مناسب در این راستا است.

وی با اشاره به اینکه صنعت بیمه یکی از پایه‌های اصلی اقتصاد کشور است، ادامه داد: اتخاذ تصمیم‌های صحیح و سیاست‌گذاری مناسب در صنعت بیمه منجر به آن می‌شود که خدمات بهتری به بیمه‌گزاران داده شود.

معاون اول رئیس‌جمهوری در ادامه سخنانش بیان کرد: هیچ صنعتی رشد نمیکند جز با تکیه بر توانمندی‌های شرکت‌های دانش‌بنیان پیشرفت نمی‌کند. بنابراین استارت‌اپ‌ها جزو جدایی ناپذیر توسعه در کشور هستند.

وی در پایان گفت: نقش استارت‌اپ‌ها در کنار دانشگاهیان، واحدهای تولیدی و صنعتی برای رشد اقتصادی در کشور، تبدیل به یک واقعیت قابل توجه شده‌اند که باید بدان توجه و از این شرکتهای دانش‌بنیان حمایت کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

*ما را در سایر شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

توییتر

تلگرام

لینکداین

اینستاگرام

پیام‌رسان بله

فیس‌بوک


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=120702
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

دولت با تمام توان درکنار صنعت بیمه است
دولت با تمام توان درکنار صنعت بیمه است
دولت با تمام توان درکنار صنعت بیمه است
دولت با تمام توان درکنار صنعت بیمه است
دولت با تمام توان درکنار صنعت بیمه است