- پایگاه خبری اخبارپول - http://poolpress.ir -

دولت با تمام توان درکنار صنعت بیمه است

به گزارش خبرنگار اخبارپول، [1] اسحاق جهانگیری با اشاره به اینکه دولت برای حمایت از صنعت بیمه با روشهای مختص به این صنعت همه توان خود را به کار می‌گیرد تصریح کرد: ما در دولت برای حمایت ار صنعت بیمه در برابر تحریمها، تسهیلاتی را ارائه خواهیم داد.

وی با بیان این‌که مهمترین الویت کشور در مقطع فعلی توسعه پایدار کشور است، افزود: یک اقتصاد مقتدر محقق نمی‌شود جز با رشد اقتصادی مطلوب، سرمایه‌گذاری مناسب و جبران کمبود منابع از منابع خارجی، پس برای توسعه پایدار کشور این سه گزینه را باید تقویت کنیم.

جهانگیری با اشاره به برگزاری همایش بیمه و توسعه اظهارکرد: این‌گونه همایش‌ها فرصتی است برای نقد و ارزیابی عملکرد صنعت بیمه و همچنین شناخت نقاط قوت و ضعف و اتخاذ تصمیم‌های مناسب در این راستا است.

وی با اشاره به اینکه صنعت بیمه یکی از پایه‌های اصلی اقتصاد کشور است، ادامه داد: اتخاذ تصمیم‌های صحیح و سیاست‌گذاری مناسب در صنعت بیمه منجر به آن می‌شود که خدمات بهتری به بیمه‌گزاران داده شود.

معاون اول رئیس‌جمهوری در ادامه سخنانش بیان کرد: هیچ صنعتی رشد نمیکند جز با تکیه بر توانمندی‌های شرکت‌های دانش‌بنیان پیشرفت نمی‌کند. بنابراین استارت‌اپ‌ها جزو جدایی ناپذیر توسعه در کشور هستند.

وی در پایان گفت: نقش استارت‌اپ‌ها در کنار دانشگاهیان، واحدهای تولیدی و صنعتی برای رشد اقتصادی در کشور، تبدیل به یک واقعیت قابل توجه شده‌اند که باید بدان توجه و از این شرکتهای دانش‌بنیان حمایت کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

*ما را در سایر شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

توییتر [2]

تلگرام [3]

لینکداین [4]

اینستاگرام [5]

پیام‌رسان بله [6]

فیس‌بوک [7]