با توافق بانک قرضه‌الحسنه مهر ایران و دانشگاه آزاد اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد می‌توانند وام ۱۰ و ۲۰ میلیون تومانی با کارمزد ۳ درصد بگیرند.

دانشجویان دانشگاه آزاد می‌توانند وام 10 و 20 میلیون تومانی با کارمزد ۳ درصد بگیرند

به گزارش اخبارپول، این تفاهمنامه با هدف کمک به جامعه دانشجویان برای تامین بخشی از هزینه های تحصیل میان بانک قرض الحسنه مهر ایران و دانشگاه آزاد اسلامی، به امضا رسید.

تفاوت تسهیلات ارائه شده بانک قرض الحسنه مهر ایران با سایر بانک‌ها درصد و دوره بازپرداخت ۲۴ تا ۴۸ ماهه است.

بر اساس این تفاهمنامه، مجموع تسهیلات اعطایی به هر دانشجو تا سقف یکصد میلیون ریال، با یک ضامن و مازاد بر آن تا سقف دویست میلیون ریال با معرفی دو ضامن معتبر است.

مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر نیز در این باره افزود: این تفاهمنامه حاصل اعتماد دانشگاه آزاد اسلامی به بانک قرض الحسنه مهر ایران است.

وی با توضیح اینکه سهامداران این بانک‌ متشکل از ده بانک بزرگ کشور است، ادامه داد: سال ۹۵ را با هدف گذاری پرداخت وام به ۷۰۰ هزار نفر آغاز کردیم و در سال ۹۶ این عدد به ۷۵۲ هزار نفر رسید.

اکبری ادامه داد: در سال جاری نیز هدف گذاری بانک بر پرداخت تسهیلات یک میلیون نفر که حدود ۱۰ هزار تا ۱۲ هزار میلیارد تومان هدف گذاری شد.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران تصریح کرد: با وجود تمامی مشکلات اقتصادی در کشور، شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران سراسر کشور توانسته است در ۵ ماه نخست سال، تعداد ۵۱۰ هزار نفر که حدود ۵ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان می شود، تسهیلات پرداخت کند.

اکبری در ادامه افزود: اگر اعتماد مردم با توجه به شرایط فعلی اقتصاد افزایش یابد به طور حتم به اعداد و ارقام هدف گذاری شده می توان رسید و حتی از این میزان عبور کرد.

وی ادامه: در بانک سعی شد تا در حوزه های معیشت، درمان، کارآفرینی، تقویت تقاضا و حمایت از کالا ایرانی و حمایت از آموزش عالی طبق اولویت های بانک و هم راستا با رضایتمندی مشتریان که اولویت نخست بانک است، اقداماتی صورت گیرد.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران، تصریح کرد: کارمزد عادی بانک ۴ درصد است اما برای حمایت از قشر دانشجو میزان کارمزد کاهش یافت و امید داریم با اجرای این طرح از دغدغه شهریه دانشجویان کاسته شود.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=116540
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

بانک قرض‌الحسنه مهر به دانشجویان وام می‌دهد
بانک قرض‌الحسنه مهر به دانشجویان وام می‌دهد
بانک قرض‌الحسنه مهر به دانشجویان وام می‌دهد
بانک قرض‌الحسنه مهر به دانشجویان وام می‌دهد
بانک قرض‌الحسنه مهر به دانشجویان وام می‌دهد