علی جباری- مدیرعامل بیمه رازی در نخستین سالگرد چاپ شماره روزنامه رازی، اطلاع رسانی دقیق به‌موقع و اثر گذار را یکی از مولفه‌های اصلی بهبود ارتباط بین مشتریان و شرکت‌ها دانست.

روزنامه رازی

به گزارش اخبارپول، در روزجاری چهارشنبه ۲۴ فروردین‌ماه ، روزنامه رازی یکسالگی خود را پشت سر گذاشت، در همین رابطه دکتر علی جباری- مدیرعامل بیمه رازی یادداشتی را به شرح زیر نگارش کرده است:

به نام خدا
یکی از مولفه‌های اصلی در بهبود ارتباط بین مشتریان و شرکت‌ها، اطلاع رسانی دقیق، به موقع و اثرگذار است و یکی از اصلی‌ترین مشتریان بیمه رازی، سرمایه انسانی آن است.

روزنامه‌رازی توانسته در بهبود ارتباط شرکت با مشتریان و سرمایه انسانی نقش اثرگذاری داشته باشد و لذا از مدیر و همکاران روابط عمومی بیمه رازی قدردانی می‌کنم.

بر اساس این گزارش، شماره نخست روزنامه رازی در تاریخ ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ با هدف ارتقاء سطح آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به چاپ رسید و امروز بعد از گذشت ۳۶۵ روز و چاپ ۱۲۸ شماره از این روزنامه به یک سالگی روزنامه رازی رسیدیم.

روزنامه رازی در یک سال گذشته فعالیت‌های مجموعه را معرفی و به چاپ رسانده و این در حالی است که در این مدت نگاه ویژه‌ای به شعب به ویژه شعب شهرستان داشته و عاملی بوده تا شعب بیش از گذشته به فضای اطلاع رسانی و تعامل با مخاطب بپردازند.

در تاریخ ۲۲ دی‌ماه سال گذشته صدمین شماره از این روزنامه به چاپ رسید.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=199005
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

روزنامه رازی در بهبود ارتباط شرکت با مشتریان نقش اثرگذاری داشته است
روزنامه رازی در بهبود ارتباط شرکت با مشتریان نقش اثرگذاری داشته است
روزنامه رازی در بهبود ارتباط شرکت با مشتریان نقش اثرگذاری داشته است
روزنامه رازی در بهبود ارتباط شرکت با مشتریان نقش اثرگذاری داشته است
روزنامه رازی در بهبود ارتباط شرکت با مشتریان نقش اثرگذاری داشته است