- پایگاه خبری اخبارپول - http://poolpress.ir -

روزنامه رازی در بهبود ارتباط شرکت با مشتریان نقش اثرگذاری داشته است

به گزارش اخبارپول، در روزجاری چهارشنبه ۲۴ فروردین‌ماه ، روزنامه رازی یکسالگی خود را پشت سر گذاشت، در همین رابطه دکتر علی جباری- مدیرعامل بیمه رازی [1] یادداشتی را به شرح زیر نگارش کرده است:

به نام خدا
یکی از مولفه‌های اصلی در بهبود ارتباط بین مشتریان و شرکت‌ها، اطلاع رسانی دقیق، به موقع و اثرگذار است و یکی از اصلی‌ترین مشتریان بیمه رازی، سرمایه انسانی آن است.

روزنامه‌رازی توانسته در بهبود ارتباط شرکت با مشتریان و سرمایه انسانی نقش اثرگذاری داشته باشد و لذا از مدیر و همکاران روابط عمومی بیمه رازی قدردانی می‌کنم.

بر اساس این گزارش، شماره نخست روزنامه رازی در تاریخ ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ با هدف ارتقاء سطح آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به چاپ رسید و امروز بعد از گذشت ۳۶۵ روز و چاپ ۱۲۸ شماره از این روزنامه به یک سالگی روزنامه رازی رسیدیم.

روزنامه رازی [2] در یک سال گذشته فعالیت‌های مجموعه را معرفی و به چاپ رسانده و این در حالی است که در این مدت نگاه ویژه‌ای به شعب به ویژه شعب شهرستان داشته و عاملی بوده تا شعب بیش از گذشته به فضای اطلاع رسانی و تعامل با مخاطب بپردازند.

در تاریخ ۲۲ دی‌ماه سال گذشته صدمین شماره از این روزنامه به چاپ رسید.