مدیرعامل بیمه رازی به واسطه تلاش‌های شبانه روزی همکاران مرکز ارتباط ۲۴ ساعته بیمه رازی از این همکاران قدردانی و تشکر کرد.

به گزارش اخبارپول، در پی تلاش‌های شبانه روزی همکاران مرکز ارتباط ۲۴ ساعته بیمه رازی در ایام تعطیلات نوروز، ناصرالدین اسلامی‌فرد- مدیر روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی به نمایندگی از علی جباری- مدیرعامل بیمه رازی با حضور در این مرکز از همکاران قدردانی و تشکر کرد.

مرکز ارتباط ۲۴ ساعته بیمه رازی که در پایان سال ۱۳۹۹ راه اندازی شد، در ایام نوروز ۱۴۰۱ بیش از هزار و ۷۰۰ تماس ورودی را پاسخگو بوده‌ و این در حالی است که این مرکز ارتباط توانایی صدور بیمه‌نامه، پشتیبانی نمایندگان و شبکه فروش و پشتیبانی همراهان و بیمه‌گذاران بیمه رازی را دارد.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=198290
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

قدردانی مدیرعامل بیمه رازی از همکاران مرکز ارتباط
قدردانی مدیرعامل بیمه رازی از همکاران مرکز ارتباط
قدردانی مدیرعامل بیمه رازی از همکاران مرکز ارتباط
قدردانی مدیرعامل بیمه رازی از همکاران مرکز ارتباط
قدردانی مدیرعامل بیمه رازی از همکاران مرکز ارتباط