به گزارش اخبارپول، در پی تلاشهای شبانه روزی همکاران مرکز ارتباط ۲۴ ساعته بیمه رازی در ایام تعطیلات نوروز، ناصرالدین اسلامیفرد- مدیر روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی [1] به نمایندگی از علی جباری- مدیرعامل بیمه رازی با حضور در این مرکز از همکاران قدردانی و تشکر کرد.
مرکز ارتباط ۲۴ ساعته بیمه رازی که در پایان سال ۱۳۹۹ راه اندازی شد، در ایام نوروز ۱۴۰۱ بیش از هزار و ۷۰۰ تماس ورودی را پاسخگو بوده و این در حالی است که این مرکز ارتباط توانایی صدور بیمهنامه، پشتیبانی نمایندگان و شبکه فروش و پشتیبانی همراهان و بیمهگذاران بیمه رازی [2] را دارد.