کد خبر: 152557
دوشنبه 12 خرداد 1399 - 12:42
مدیرعامل بانک سپه گفت: تمامی شعب بانک سپه در سراسر کشور پس از ادغام بانکهای وابسته به نیروهای مسلح در این بانک، خدمات پایه یکپارچه و یکسان به مشتریان عرضه میکنند.
به گزارش اخبارپول، محمدکاظم چقازردی در حاشیه مراسم راهاندازی نخستین سامانه واسط کاربری بانکهای ادغام شونده (ESB) در شعبه نوروز آفریقا، اظهار کرد: مشتریان برای دریافت سایرخدمات و محصولات خاص بانکهای ادغامی با راهنمایی شعب به نزدیکترین شعبه اصلی راهنمایی خواهند شد.
وی ضمن اشاره به اجرای مطلوب فرآیندهای ادغام بانکهای وابسته به نیروهای مسلح در بانک سپه، تصریح کرد: اتمام موفقیتآمیز این پروژه بزرگ، افتخار ملی محسوب میشود.
مدیرعامل بانک سپه به سابقه طولانی بانک سپه در خدماترسانی به نیروهای مسلح اشاره کرد و افزود: این بانک بعد از ادغام هم آماده خدماترسانی به مشتریان بانکهای ادغام شونده در چارچوب ضوابط و مقررات بانک مرکزی است.
چقازردی با تأکید بر ضرورت جلب رضایتمندی مشتریان بهویژه نیروهای مسلح و خانوادههای آنها، خاطرنشان کرد: بانک سپه ازلحاظ انضباط اداری و مالی از بانکهای مطرح نظام بانکی کشور است و باید با وحدت رویه بهتمامی مشتریان بانک سپه و بانکهای ادغام شونده خدمات مطلوب و یکپارچه عرضه شود.
وی ضمن اشاره به لزوم استفاده بهینه از توانمندیهای کارکنان بانکهای ادغام شونده، بیان کرد: نخستین بانک ایرانی برای تبدیلشدن به بزرگترین و کارآمدترین بانک از تجارب چند دهه مدیران و کارکنان خود و توانمندیهای نیروهای جوان بانکهای ادغام شونده بهصورت مطلوب استفاده خواهد کرد.
مدیرعامل بانک سپه بهضرورت رعایت اصول شایستهسالاری در واگذاری مسئولیتها به افراد تأکید کرد و افزود: بر اساس ضوابط، شاخصهای ارزیابی عملکرد و معیارهای معین، مسیر شغلی هر فرد در بانک سپه مشخصشده و کارکنان متعهد، متخصص و مسئولیتپذیر میتوانند در بانک سپه مراحل ارتقای اداری را بهتدریج طی کنند.
شایانذکر است در این بازدید سید مهدی حسینی، عضو هیئتمدیره بانک سپه، توضیحاتی در خصوص کارایی و نحوه عمل سامانه واسط (ESB) ارائه کرد.