- پایگاه خبری اخبارپول - http://poolpress.ir -

مدیرعامل بانک سپه: به مشتریان خدمات یکپارچه و یکسان ارائه خواهیم داد

به گزارش اخبارپول، محمدکاظم چقازردی در حاشیه مراسم راه‌اندازی نخستین سامانه واسط کاربری بانک‌های ادغام شونده (ESB) در شعبه نوروز آفریقا، اظهار کرد: مشتریان برای دریافت سایرخدمات و محصولات خاص بانک‌های ادغامی با راهنمایی شعب به نزدیک‌ترین شعبه اصلی راهنمایی خواهند شد.

وی ضمن اشاره به اجرای مطلوب فرآیندهای ادغام بانک‌های وابسته به نیروهای مسلح در بانک سپه [1]، تصریح کرد: اتمام موفقیت‌آمیز این پروژه بزرگ، افتخار ملی محسوب می‌شود.

مدیرعامل بانک سپه به سابقه طولانی بانک سپه در خدمات‌رسانی به نیروهای مسلح اشاره کرد و افزود: این بانک بعد از ادغام هم آماده خدمات‌رسانی به مشتریان بانک‌های ادغام شونده در چارچوب ضوابط و مقررات بانک مرکزی است.

چقازردی با تأکید بر ضرورت جلب رضایتمندی مشتریان به‌ویژه نیروهای مسلح و خانواده‌های آنها، خاطرنشان کرد: بانک سپه ازلحاظ انضباط اداری و مالی از بانک‌های مطرح نظام بانکی کشور است و باید با وحدت رویه به‌تمامی مشتریان بانک سپه و بانک‌های ادغام شونده خدمات مطلوب و یکپارچه عرضه شود.

وی ضمن اشاره به لزوم استفاده بهینه از توانمندی‌های کارکنان بانک‌های ادغام شونده، بیان کرد: نخستین بانک ایرانی برای تبدیل‌شدن به بزرگ‌ترین و کارآمدترین بانک از تجارب چند دهه مدیران و کارکنان خود و توانمندی‌های نیروهای جوان بانک‌های ادغام شونده به‌صورت مطلوب استفاده خواهد کرد.

مدیرعامل بانک سپه به‌ضرورت رعایت اصول شایسته‌سالاری در واگذاری مسئولیت‌ها به افراد تأکید کرد و افزود: بر اساس ضوابط، شاخص‌های ارزیابی عملکرد و معیارهای معین، مسیر شغلی هر فرد در بانک سپه مشخص‌شده و کارکنان متعهد، متخصص و مسئولیت‌پذیر می‌توانند در بانک سپه [2] مراحل ارتقای اداری را به‌تدریج طی کنند.

شایان‌ذکر است در این بازدید سید مهدی حسینی، عضو هیئت‌مدیره بانک سپه، توضیحاتی در خصوص کارایی و نحوه عمل سامانه واسط (ESB) ارائه کرد.