کد خبر: 144537
چهارشنبه 18 دی 1398 - 16:43
موسسه اعتباری کوثر با توسعه خدمات نوین خود در عرصه بانکداری الکترونیک اقدامات ویژهای برای مدیریت زمان مشتریان انجام داده است.
به گزارش اخبارپول، رویکرد کوثر همزمان با توسعه ساختارهای بانکداری الکترونیک و ارائه خدمات گسترده تر به هموطنان گرامی، بر تقویت و ارتقاء کیفی این خدمات با لحاظ کردن ویژگی استمرار و پایداری سرویس ها و افزایش ضریب امنیتی آن استوار بوده است.
بر اساس این گزارش، موسسه کوثر با تاکید بر گسترش فناوریهای نوین و فراهمسازی زمینههای ایجاد بسترهای خدمات الکترونیک نسبت به توسعه زیر ساخت ها و ابزار الکترونیکی به صورت متوازن و همه جانبه اقدام کرده است که نتایج این توسعه شامل ۲۹۷۶ دستگاه خودپرداز و بیش از ۴۶ هزار پایانه فروشگاهی است.
بر اساس این گزارش؛ مشتریان می توانند با مراجعه به آدرس www.kosafci.ir و یا تماس با سامانه پاسخگوی کوثر به شماره ۴۲۸۳۰-۰۲۱ از خدمات الکترونیک موسسه اعتباری کوثر وابسته به بانک سپه اطلاعات بیشتری کسب کنند.