- پایگاه خبری اخبارپول - http://poolpress.ir -

مدیریت زمان مشتریان موسسه کوثر با ارائه خدمات نوین بانکی

به گزارش اخبارپول، رویکرد کوثر همزمان با توسعه ساختارهای بانکداری الکترونیک و ارائه خدمات [1] گسترده تر به هموطنان گرامی، بر تقویت و ارتقاء کیفی این خدمات با لحاظ کردن ویژگی استمرار و پایداری سرویس ها و افزایش ضریب امنیتی آن استوار بوده است.

بر اساس این گزارش، موسسه کوثر با تاکید بر گسترش فناوری‌های نوین و فراهم‌سازی زمینه‌های ایجاد بسترهای خدمات الکترونیک نسبت به توسعه زیر ساخت ها و ابزار الکترونیکی به صورت متوازن و همه جانبه اقدام کرده است که نتایج این توسعه شامل ۲۹۷۶ دستگاه خودپرداز و بیش از ۴۶ هزار پایانه فروشگاهی است.

بر اساس این گزارش؛ مشتریان می توانند با مراجعه به آدرس www.kosafci.ir [2] و یا تماس با سامانه پاسخگوی کوثر به شماره ۴۲۸۳۰-۰۲۱ از خدمات الکترونیک موسسه اعتباری کوثر وابسته به بانک سپه اطلاعات بیشتری کسب کنند.