امروز ۱۹آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۰ صبح زنگ بیمه در چند مدرسه در نقاط مختلف کشور بطور نمادین به صدا درآمد.

زنگ بیمه

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری اخبارپول، بیمه مرکزی با طرح زنگ بیمه و با همکاری وزارت آموزش و پرورش با هدف آموزش و ترویج مفاهیم بیمه نزد دانش‌آموزان دبستانی، در جهت نهادینه شدن فرهنگ بیمه در کشور گام جدیدی را برداشت.

در مراسمی که به همین منظور در دبستان پسرانه نظام مافی منطقه ۲ آموزش و پرورش تهران برگزار شد، مصدق معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی، در گفتگو با دانش‌آموزان، با اشاره به خطراتی که در زندگی هر فرد وجود دارد، به نقش با اهمیت بیمه در زندگی و آسایش هر فرد اشاره کرد.

همچنین در مراسم زنگ بیمه که بصورت کاملا شاد و کودکانه برگزار شد، کارشناس بیمه‌های عمر شرکت بیمه کارآفرین در خصوص بیمه‌های عمر و اهمیت آن در زندگی افراد با دانش‌آموزان گفتگو کرد.

در حاشیه این معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی در گفتگو با اخبارپول در خصوص این پیشنهاد که مطالب مرتبط با بیمه با حضور کارشناسان شرکت‌های بیمه تدریس شود، گفت: آموزش و پرورش برای درج مطالب تخصصی در کتب درسی محدودیت‌هایی دارد. مثلا تمام شاخه‌های اقتصاد در کشور تمایل دارند در این کتب به دانش‌آموزان معرفی شوند و این عملا دشوار است. با این حال در کتب دوره متوسطه اول و دوم مطالبی در خصوص بیمه وجود دارد.

مصدق ادامه داد: علاوه بر این، برای تدریس در مدارس هم ضوابط و معیارهایی وجود دارد، همچنین آشنایی با ادبیات و زبان تدریس و مدیریت کلاس درس هم نکات مهمی است که باید به آن توجه کرد.

وی با بیان اینکه طرح فعلی آموزش مفاهیم بیمه به دانش‌آموزان دبستانی از امروز رسما آغاز شده است، خاطرنشان کرد: ما آمادگی داریم در صورت تمایل و درخواست مدارس در سطوح متوسطه اول و دوم و جلب موافقت آموزش، مفاهیم بیمه را در این سطوح تحصیلی ارائه دهیم.

معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی با اشاره به اینکه فرهنگسازی و آشنایی با بیمه از سنین پایین شروع شود، اظهار کرد: هم اکنون اعلام آمادگی می کنیم کارشناسان بیمه را برای آموزش فرهنگ بیمه به مدارس سراسر کشور اعزام کنیم.

 

زنگ بیمه

 

زنگ بیمه مدرسه نظام مافی


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=141456
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

زنگ بیمه در مدارس کشور به صدا درآمد
زنگ بیمه در مدارس کشور به صدا درآمد
زنگ بیمه در مدارس کشور به صدا درآمد
زنگ بیمه در مدارس کشور به صدا درآمد
زنگ بیمه در مدارس کشور به صدا درآمد