در حالی که نرخ دلار در بازار آزاد در محدوده کمتر از ۴۵۰۰ تومان باقی مانده است، بهای سکه بهار آزادی برای سومین روز متولی در بازار افزایش یافت.

قیمت سکه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول، مهمترین دلیل افزایش قیمت طلا و سکه در بازار داخلی رشد بهای اونس در بازار جهانی بوده است. قیمت هر اونس با افزایش قیمتی در حدود ۸ دلار به ۱۳۳۸ دلار رسید.

تحت تاثیر این اتفاق قیمت هر قطعه سکه طرح جدید با ۱۰ هزار تومان افزایش یک میلیون و ۵۳۰ هزار تومان معامله شد. از سوی دیگر هر قطعه سکه بهار ازادی طرح قدیم نیز با ۲۰ هزار تومان افزایش قیمت یک میلیون و ۵۰۱ هزار تومان فروخته شد.

قیمت نیم سکه با رشدی برابر با ۷ هزار تومان به ۷۵۰ هزار تومان رسید و ربع سکه نیز با قیمت ۴۷۰ هزار تومان معامله شد که نسبت به روز گذشته بیش از چهار هزار تومان گران شده است.

بازار ارز اما با کاهش قیمت دلار و یورو روبرو بود. هر دلار به قیمت ۴۴۷۶ تومان معامله شد. یورو نیز با کاهش ۲ تومانی قیمت ۵۴۵۶ تومان فروخته شد. پوند انگلیس، درهم امارات، لیر ترکیه و یوان چین اما با رشد قیمت روبرو بودند. پوند انگلستان افزایش قابل توجهی را تجربه کرد و امروز به قیمت ۶۸۵۴۳ تومان فروخته می شود. افزایش قیمت این ارز امروز نسبت به روز گذشته ۱۱۳ تومان گزارش شده است. هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۱۴۹ هزار و ۲۰۰ تومان قیمت خورد که افزایشی برابر ۲۶۷۸ تومان را نسبت به دیروز نشان می دهد.

جدول زیر نشان دهنده آخرین قیمت ارز و طلا و سکه در بازار است.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=104953
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

بازار سکه، سکه شد
بازار سکه، سکه شد
بازار سکه، سکه شد
بازار سکه، سکه شد
بازار سکه، سکه شد