- پایگاه خبری اخبارپول - http://poolpress.ir -

بازار سکه، سکه شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول، مهمترین دلیل افزایش قیمت طلا و سکه در بازار داخلی رشد بهای اونس در بازار جهانی بوده است. قیمت هر اونس با افزایش قیمتی در حدود ۸ دلار به ۱۳۳۸ دلار رسید.

تحت تاثیر این اتفاق قیمت هر قطعه سکه طرح جدید با ۱۰ هزار تومان افزایش یک میلیون و ۵۳۰ هزار تومان معامله شد. از سوی دیگر هر قطعه سکه بهار ازادی طرح قدیم نیز با ۲۰ هزار تومان افزایش قیمت یک میلیون و ۵۰۱ هزار تومان فروخته شد.

قیمت نیم سکه با رشدی برابر با ۷ هزار تومان به ۷۵۰ هزار تومان رسید و ربع سکه نیز با قیمت ۴۷۰ هزار تومان معامله شد که نسبت به روز گذشته بیش از چهار هزار تومان گران شده است.

بازار ارز اما با کاهش قیمت دلار و یورو روبرو بود. هر دلار به قیمت ۴۴۷۶ تومان معامله شد. یورو نیز با کاهش ۲ تومانی قیمت ۵۴۵۶ تومان فروخته شد. پوند انگلیس، درهم امارات، لیر ترکیه و یوان چین اما با رشد قیمت روبرو بودند. پوند انگلستان افزایش قابل توجهی را تجربه کرد و امروز به قیمت ۶۸۵۴۳ تومان فروخته می شود. افزایش قیمت این ارز امروز نسبت به روز گذشته ۱۱۳ تومان گزارش شده است. هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۱۴۹ هزار و ۲۰۰ تومان قیمت خورد که افزایشی برابر ۲۶۷۸ تومان را نسبت به دیروز نشان می دهد.

جدول زیر نشان دهنده آخرین قیمت ارز و طلا و سکه در بازار است.

انتهای پیام