حدود ۱.۵ میلیون دارنده کارت های بانکی بانک صادرات از صبح دیروز در دریافت خدمات بانکی از طریق درگاه های بانکداری الکترونیکی دچار مشکل شده اند.

به گزارش پول پرس، از بامداد روز سه شنبه تمام دارندگان کارت های بانکی بانک صادرات که از طریق یکی از شرکت های ارائه دهنده خدمات بانکداری الکترونیکی( پی اس پی ) نسبت به دریافت خدمات بانکی اقدام می کردند، دچار مشکل شده اند.

پیگیری های خبرنگار تسنیم نشان می دهد این مشکل از ناحیه خود بانک صادرات و در پی مسدود کردن «بین» پی اس پی ارائه دهنده خدمات به این کارت ها بوجود آمده است.

مهدی شهیدی از مسئولان این پی اس پی که جزو شرکت های دارای مجوز از شاپرک است گفت: ارائه خدمات تا صبح روز سه شنبه طبق روال همیشه ادامه داشت اما به ناگاه بین شرکت ما از طرف بانک صادرات مسدود شد.

وی در مورد اقدامات انجام گرفته برای رفع مشکل دارندگان کارت گفت: مراتب را به مدیران شاپرک و بانک مرکزی اطلاع داده ایم و ظاهرا موضوع در حال پیگیری است.

انتهای پیام

 

 


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=9931
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

قطع خدمات الکترونیکی ۱.۵ میلیون دارنده کارت‌های بانکی
قطع خدمات الکترونیکی ۱.۵ میلیون دارنده کارت‌های بانکی
قطع خدمات الکترونیکی ۱.۵ میلیون دارنده کارت‌های بانکی
قطع خدمات الکترونیکی ۱.۵ میلیون دارنده کارت‌های بانکی
قطع خدمات الکترونیکی ۱.۵ میلیون دارنده کارت‌های بانکی
قطع خدمات الکترونیکی ۱.۵ میلیون دارنده کارت‌های بانکی