هر دلار با افت ۹۰ ریالی نسبت به دیروز ۳۸ هزار و ۸۱۰ ریال و هر قطعه سکه تمام طرح جدید با ۷۵ هزار ریال کاهش ۱۲ میلیون و ۶۷۴ هزار ریال فروخته شد.

دستگیری دلال ارز

فعالان بازار سکه و ارز امروز (دوشنبه) شاهد عقبگرد قیمت دلار آمریکا و سکه در بازار آزاد بودند به شکلی که هر دلار با افت ۹۰ ریالی نسبت به دیروز ۳۸ هزار و ۸۱۰ ریال و هر قطعه سکه تمام طرح جدید با ۷۵ هزار ریال کاهش ۱۲ میلیون و ۶۷۴ هزار ریال فروخته شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول، هر یورو امروز ۴۷ هزار و ۸۴۰ ریال و هر پوند انگلیس ۵۰ هزار و ۳۳۰ ریال به خریداران عرضه شد که نسبت به روز گذشته به ترتیب ۴۳۰ ریال و ۹۰ ریال افزایش داشته اند.
در سامانه نظارت ارز (سنا) نیز قیمت هر دلار آمریکا ۳۸ هزار و ۷۸۷ ریال و هر یورو ۴۶ هزار و ۵۸۲ ریال ثبت شده است که نسبت به میانگین قیمت ها در پایان معاملات دیروز هر دلار ۱۹ ریال کاهش و هر یورو ۲۸۸ریال افزایش داشته اند.
در این سامانه قیمت هر درهم امارات متحده عربی ۱۰ هزار و ۵۹۱ ریال و هر پوند انگلیس ۵۰ هزار و ۲۴۸ ریال درج شده است.
بازار سکه و طلا نیز امروز از رشد جهشی دو روز گذشته فاصله گرفت؛ با وجود اینکه قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی با ۹ دلار و ۹۰ افزایش به یک هزار و ۳۳۵ دلار و ۳۰ سنت رسیده است، اما قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار آزاد با ۴۶۰ ریال کاهش رو به رو بود و به یک میلیون و ۲۶۴ هزار و ۴۵۰ ریال رسید.
هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با ۱۰ هزار ریال افزایش ۱۲ میلیون و ۴۴۰ هزار ریال و هر ربع سکه با ۲۰ هزار ریال رشد ۳ میلیون و۸۵۰ هزار ریال به فروش رفت.
در معاملات امروز قیمت نیم سکه و سکه گرمی ثابت ماند؛ هر نیم سکه ۶ میلیون و ۶۸۰ هزار ریال و هر سکه گرمی ۲ میلیون و ۵۴۰ هزار ریال به خریداران عرضه شد.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=97211
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

طلا در بازار آزاد چند؟
طلا در بازار آزاد چند؟
طلا در بازار آزاد چند؟
طلا در بازار آزاد چند؟
طلا در بازار آزاد چند؟