در ایران ۱۳۶هزار کودک بازمانده از تحصیل شناسایی شده است و بیشترین تعداد کودکان بازمانده از تحصیل به استان‌های سیستان و بلوچستان، خوزستان، تهران و کرمان تعلق دارند.

بر اساس آمار معاونت رفاه اجتماعی وزارت کار، در ایران ۱۳۶هزار کودک بازمانده از تحصیل شناسایی شده است و بیشترین تعداد کودکان بازمانده از تحصیل به استان‌های سیستان و بلوچستان، خوزستان، تهران و کرمان تعلق دارند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول، پلتفرم تامین مالی جمعی مهربانه پس از اجرای موفقیت‌آمیز پویش با مهر #میرم_مدرسه در سال ۱۳۹۵، امسال هم پویش مشابهی را با ابعاد گسترده‌تر و با تمرکز بر مناطق محروم و دورافتاده کشور اجرا می‌کند. در این پروژه ۱۰ موسسه خیریه از استان‌های اردبیل،کرمان، سیستان و بلوچستان، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، هرمزگان، خراسان جنوبی و تهران برای تامین مایحتاج تحصیلی ۱۶۴۰ دانش‌آموز بازمانده از تحصیل در مقاطع ابتدایی و دبیرستان با مهربانه همکاری می‌کنند. این پویش که منابع مالی آن توسط تعداد کثیری از مردم و به روش تامین مالی جمعی (Crowdfunding) تهیه می‌شود از شهریور ماه آغاز شده و تا اواسط مهر ادامه خواهد یافت. در این پویش مبلغ ۹۰ میلیون تومان جهت خرید لوازم‌التحریر و سایر ملزومات تحصیلی دانش‌آموزان جمع‌آوری خواهد شد. شرکت تحلیل ارتباط برنا، برنده الکام استارز ۹۶ و اپلیکیشن مکان‌محور پونز –یکی دیگر از برگزیدگان الکام استارز- به‌عنوان حامیان این پویش برای کمک به معرفی، شناساندن و فرهنگ‌سازی این پروژه با مهربانه همکاری می‌کنند.
مهربانه (mehrabane.ir) پلتفرم تامین جمعی مالی با مدل اهدا برای اهداف خیریه، اجتماعی، بشر دوستانه و غیر انتفاعی است. در مقایسه با خیریه‌های سنتی، مهربانه حمایت‌های کاربران را برای پروژه‌های مشخص (با اهداف، هزینه و زمان‌بندی مشخص) جذب کرده و شفافیت کاملی در اجرای فعالیت‌های‌اش اعمال می‌کند؛ حامیان تک‌تک پروژه‌ها مشخص بوده و گزارش اجرای پروژه‌ها به صورت منظم به اطلاع کاربران می‌رسد. برای انجام این فعالیت‌ها، مهربانه از بستر اینترنت و شبکه‌های اجتماعی بهره می‌برد.
انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=97089
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

تحصیل ۱۶۴۰ دانش‌آموز محروم با مهربانه میسر می‌شود
تحصیل ۱۶۴۰ دانش‌آموز محروم با مهربانه میسر می‌شود
تحصیل ۱۶۴۰ دانش‌آموز محروم با مهربانه میسر می‌شود
تحصیل ۱۶۴۰ دانش‌آموز محروم با مهربانه میسر می‌شود
تحصیل ۱۶۴۰ دانش‌آموز محروم با مهربانه میسر می‌شود