پرداخت نوین به زودی با یک طرح‌های جدیدی چون نوین‌تل، نوین‌تِک و صدرآوین با سبک و سیاق مجزا نسبت به سایر شرکتهای مشابه ظاهر می‌شود.

اخبارپول – شرکت پرداخت نوین با برنامه‌های جدید تحت عنوان “طلوع‌نوین” برای حضور پرقدرت در عرصه پرداخت برنامه دارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول، ساسان معدل مدیرعامل شرکت پرداخت نوین، با اشاره به برنامه‌های جدید شرکت برای گرفتن سهم بازار بیشتر در صنعت پرداخت، اظهارداشت: پرداخت نوین به زودی با یک طرح‌های جدیدی چون نوین‌تل، نوین‌تِک و صدرآوین با سبک و سیاق مجزا نسبت به سایر شرکتهای مشابه ظاهر می‌شود.
وی که از ۶ ماه پیش سکان مدیریت پرداخت نوین را در دست گرفته است، با اشاره به تغییرات رخ داده در نیمه دوم سال ۹۵ در شرکت، افزود: شرکت پرداخت نوین در حقیقت سومین شرکت PSP بود که ثبت شد اما امروزه از چایگاه واقعی خودش به شدت دور شده است که ما با طرح‌های جدید سعی داریم به جایگاه اصلی خود برسیم.
معدل ادامه داد: امروزه رقابت بین شرکت‌های PSP به شدت لحظه به لحظه است و طرح‌ها هم بسیار به یکدیگر شبیه هستند بنابراین ادامه مسیر شرکت‌های دیگر برای ما مطلوب نیست و ما سعی داریم متمایز عمل کنیم.
وی در خصوص طرح “طلوع نوین” توضیح داد: ما به دنبال ایجاد زنجیره‌ای از شرکت‌های مکمل خدمات هستیم تا شرکت را به سوی سبک و سیاق مجزا نسبت به سایر شرکتها پیش ببریم.
مدیرعامل شرکت پرداخت نوین همچنین از طرح‌های جدید نوین‌تل، نوین‌تِک و صدرآوین به عنوان خانواده نوین نام برد و در خصوص این طرح‌ها توضیحاتی را ارایه کرد.
وی در خصوص طرح “نوین تک” تصریح کرد: “نوین تک” یک مجموعه شتاب دهنده کسب و کار است و ما در این طرح ضمن شناسایی استارت‌آپ‌های مستعد از طریق رویدادهایی که تشکیل می‌شوند، توسط تیم شتاب دهنده، آنها را وارد کسب و کار جدی می‌کنیم.
معدل با اشاره به اینکه طرح “نوین تک” بیشتر روی حوزه‌هایی چون اینترنت اشیا، فین‌تک و اپلیکیشن‌ها متمرکز است افزود: پس از انتخاب تیم‌های مستعد در مرحله پیش شتاب‌دهی، تیم‌ها وارد مرحله شتاب دهی می‌شوند و پس از طی کردن یک دوره چندماهه در کنار ما، وارد پروسه سرمایه‌گذاری می‌شوند.
وی در خصوص طرح “نوین تل” نیز گفت: تحت طرح مذکور با یکی از اپراتورهای مجازی وارد گفتگو شدیم تا از طریق تلفیق صنعت پرداخت و ارتباطات، خدمت جدیدی را ارایه کنیم.
مدیرعامل شرکت پرداخت نوین در رابطه با طرح “صدرآوین” تیز تصریح کرد: در این طرح ما یک صندوق جسورانه داریم که با همکاری شرکت تامین سرمایه نوین، از کسب و کارهای کوچکی که از طریق “نوین تک” حمایت شده‌اند حمایت مالی جدی صورت گیرد.
وی افزود: در حقیقت این طرح تکمیل کننده طرح‌های قبلی است و یک ماه آینده بطور رسمی آغاز می‌شود.
معدل در ادامه از خدمت سرویس پنجم یاد کرد و ادامه داد: بر اساس نیاز مشتری یک سرویس خاص روی دستگاه POS فراهم می‌شود. برای نیل به این هدف پلتفرمی تهیه کردیم که بر حسب نیاز مشتری و نیاز تعریف شده یک سرویس به عنوان خدمت پنجم فعال می‌شود.
وی با اشاره به اینکه این طرح تا ۲ هفته دیگر فعال می‌شود اذعان داشت: برای افزایش تعداد POS تا ۱۵۰هزار دستگاه برنامه داریم که با خدمات متمایز در خدمت مشتریان قرار گیرد.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=96652
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

پرداخت نوین با طرح‌های جدید می‌آید
پرداخت نوین با طرح‌های جدید می‌آید
پرداخت نوین با طرح‌های جدید می‌آید
پرداخت نوین با طرح‌های جدید می‌آید
پرداخت نوین با طرح‌های جدید می‌آید