خسارت دیدگان شرکت بیمه تجارت نو برای ارزیابی و دریافت خسارت نیازی نیست به دفاتر نمایندگی این شرکت مراجعه کنند.

خسارت دیدگان شرکت بیمه تجارت نو برای ارزیابی و دریافت خسارت نیازی نیست به دفاتر نمایندگی این شرکت مراجعه کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول، سید محمد عباس زادگان مدیرعامل شرکت بیمه تجارت نو درنشست خبری امروز خود با اشاره به طراحی خدمات نوین در این شرکت گفت: در طرحی که برای پرداخت خسارت داریم, کارشناسان مورد اعتماد ما و تایید بیمه مرکزی، بایک تماس تلفنی از سوی خسارت دیدگان درمحل حاضر شده و خسارت را ارزیابی می‌کنند. پرداخت خسارت هم به شرط تکمیل بودن پرونده طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت پرداخت می‌شود.
مدیرعامل بیمه تجارت نو ضمن اشاره به خدمت جدید ” ایمنی و ریسک” که در این شرکت ارایه می‌شود، تصریح کرد: در کشور ما ایمنی پایین بوده و ریسک ها هم کنترل شده نیست. برهمین اساس، دوره های آموزشی با محوریت ایمنی و ریسک را برای مدیران ساختمان های بلند مرتبه برگزار کردیم تا هم به این موضوع بپردازیم وهم بخش انرژی کشور را مورد توجه قرار دهیم.
وی افزود: با همین رویکرد، تلاش داریم با تشویق کارشناسان فعال عرصه بیمه، از تاسیس شرکتهای ایمنی و ریسک حمایت کنیم. البته این بدان معنی نیست که خودمان این شرکتها را بوجود بیاوریم چراکه قصد این کار را نداریم.
عباس زادگان در ادامه از محصول جدیدی که در شرکت بیمه تجارت نو ارایه می‌شود خبرداد و افزود: یک بیمه نامه با نرخ پایین برای ارایه به متقاضیان آماده کرده ایم که طی آن بیمه گزار بدون انجام تشریفات وقت گیر تنها دریافت یک کارت می تواند بیمه آتش سوزی خریداری کند.
وی همچنین از طراحی بیمه نامه ای مخصوص روستاییان کشور خبرداد و تصریح کرد: روستاییان به علت اینکه بیمه بازنشستگی ندارند عمدتا از خدمات مربوط به آن بهره‌مند نیستند و ما تلاش داریم با تصویب بیمه روستاییان توسط مراجع ذیصلاح هر چه زودتر این خدمت را به هموطنان خود ارایه کنیم.
عباس زادگان در ادامه با اشاره به اینکه سرمایه شرکت در بدو تاسیس ۲۵۰ میلیارد ریال بود که رقم قابل توجهی به حساب می آید, اذعان داشت: در سال گذشته سودی که به ازای هر سهم شناسایی کردیم ۳۰ تومان بود که ۲۸ تومان آن قابل پرداخت اعلام شد اما از سهامداران خواستیم که جهت افزایش سرمایه شرکت، سود را به این امر اختصاص دهند.
وی در ادامه سخنانش گفت: تا پایان سال نماینده های فعال ما در سراسر کشور مستقر می‌شوند و ما تلاش داریم خدمات مناسبی را به هموطنان خود بدهیم.
مدیرعامل بیمه تجارت نو در بخش دیگری سخنان خود این درخواست را مطرح کرد که مالیات بر ارزش افزوده از شرکتهای بیمه حذف شود چرا که شرکتهای بیمه کالا برای فروش ندارند. امیدواریم وزیر جدید در مرتفع کردن این موضوع اهتمام ورزد.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=96394
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

بیمه تجارت‌نو آنلاین خسارت می‌دهد
بیمه تجارت‌نو آنلاین خسارت می‌دهد
بیمه تجارت‌نو آنلاین خسارت می‌دهد
بیمه تجارت‌نو آنلاین خسارت می‌دهد
بیمه تجارت‌نو آنلاین خسارت می‌دهد