در مراسمی با حضور “رضا کامران”، معاون شعب و امور مشتریان و جمعی از مدیران بانک گردشگری، ساختار و تیم جدید مرکز تماس این بانک آغاز به کار کرد.

در مراسمی با حضور “رضا کامران”، معاون شعب و امور مشتریان و جمعی از مدیران بانک گردشگری، ساختار و تیم جدید مرکز تماس این بانک آغاز به کار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول، بر اساس ساختار جدید تدوین شده، از این پس این مرکز به شکل ۲۴ساعته و تحت نظارت شرکت «باشگاه گردشگری ایرانیان» که از شرکت های عضو گروه مالی گردشگری است، خدماتی چون راهنمایی مشتریان در خصوص مسائل بانکی، ثبت شکایات و پیشنهادات، رفع مشکلات اضطراری بانکی و معرفی خدمات و محصولات بانک گردشگری را انجام خواهد داد.
گفتنی است این مرکز بعد از گذراندن دوره های آموزشی سخت افزاری و نرم افزاری برای پاسخگویان به شکل رسمی آغاز به کار کرده است. مشتریان بانک گردشگری و عموم مردم می توانند با تماس با شماره ۲۳۹۵۰ از خدمات این مرکز در تمام روزهای هفته و تمام ساعات شبانه روز بهره مند شوند.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=95706
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

ساختار و تیم جدید مرکز تماس بانک گردشگری آغاز به کار کرد
ساختار و تیم جدید مرکز تماس بانک گردشگری آغاز به کار کرد
ساختار و تیم جدید مرکز تماس بانک گردشگری آغاز به کار کرد
ساختار و تیم جدید مرکز تماس بانک گردشگری آغاز به کار کرد
ساختار و تیم جدید مرکز تماس بانک گردشگری آغاز به کار کرد