قیمت هر اونس طلا در معاملات امروز با ۰.۱ درصد افزایش به ۱۲۶۶ دلار رسید.

قیمت هر اونس طلا در معاملات امروز با ۰.۱ درصد افزایش به ۱۲۶۶ دلار رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول، در حالی که سرمایه گذاران در آستانه نشست دو روزه فدرال رزرو محتاطانه در بازار حرکت می کنند، قیمت طلا امروز تقریبا ثابت بود.

افراد بسیاری انتظار دارند که در نشست دو روزه فدرال رزرو که از امروز آغاز می شود، نرخ بهره افزایش یابد، اما تمرکز اصلی روی این مسئله است که آیا بانک مرکزی تمایلی برای افزایش بیشتر نرخ بهره در ماه های آتی سال ۲۰۱۷ خواهد داشت یا نه.

رونالد لئونگ، دلال بازار طلا در هنگ کنگ گفت: «اگر آنها موضعی تهاجمی نسبت به افزایش نرخ بهره نداشته باشند، احتمالا قیمت طلا نوسان چندانی نخواهد داشت.»

لئونگ افزود، با توجه به اینکه افزایش نرخ بهره در نشست این هفته فدرال رزرو تقریبا قطعی است، فعالان بازار منتظرن ببینند که آیا بانک مرکزی آمریکا ممکن است در ماه سپتامبر و یا بعد از آن باز هم نرخ بهره را افزایش دهد یا نه.

بر اساس این گزارش، قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱ درصد افزایش به ۱۲۶۶ دلار رسید. قیمت فلز زرد در اوایل جلسه امروز مدت کوتاهی به قیمت ۱۲۶۲ دلار و ۶۱ سنت رسید که پایین ترین رقم از دوم ماه ژوئن تاکنون بود.

قیمت طلای آمریکا نیز برای تحویل در ماه اوت امروز به رقم ۱۲۶۸ دلار و ۳۹ سنت رسید.

بانک ای ان زد در یادداشتی نوشت: «در حالی که بازار تا حد زیادی انتظار دارد که دو نوبت افزایش نرخ بهره دیگر در سال ۲۰۱۷ اتفاق بیافد، لحن کمیته بازار آزار فدرال در نشست آتی می تواند مسیر را برای کاهش قیمت طلا در کوتاه مدت آماده کند.»

افزایش نرخ بهره می تواند موجب تقویت ارزش دلار شود و با گران تر کردن کالاهای ارزش گذاری شده به ارز آمریکا برای خریداران غیردلاری، تقاضا برای آن را کاهش دهد.

امروز قیمت نقره نیز با ۰.۳ درصد کاهش به ۱۶ دلار و ۸۷ سنت رسید.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=94494
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

قیمت طلا به ۱۲۶۶ دلار رسید
قیمت طلا به ۱۲۶۶ دلار رسید
قیمت طلا به ۱۲۶۶ دلار رسید
قیمت طلا به ۱۲۶۶ دلار رسید
قیمت طلا به ۱۲۶۶ دلار رسید