شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه ۱۴ واحد رشد کرد.

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه ۱۴ واحد رشد کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول، در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه تعداد ۴۵۵ میلیون سهم و حق‌تقدم به ارزش ۱۸۲ میلیارد تومان در ۳۶ هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد ۱۴ واحدی در ارتفاع ۷۹ هزار و ۸۷۰ واحد قرار گرفت.

بیشترین تاثیر مثبت بر رشد دماسنج بازار سهام در روزجاری به نام نمادهای وامید، اخابر و فولاد شد و در مقابل نمادهای معاملاتی شتران، شبندر و رمپنا با افت خود مانع افزایش بیشتر شاخص شدند.

بر اساس این گزارش؛ در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۲۵۴ میلیون ورقه به ارزش ۱۱۵ میلیارد تومان در ۲۸ هزار نوبت، آیفکس ۱.۳ واحد رشد کرد و در ارتفاع ۹۰۴ واحد قرار گرفت.

همچنین در پایان معاملات امروز نماد معاملاتی شرکتهای شرکت کی بی سی پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام و تقسیم سود نقدی هر سهم، تولیدی و خدمات صنایع نسوز توکا پس از برگزاری مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام در خصوص افزایش سرمایه، پتروشیمی خراسان پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام و تقسیم سود نقدی هر سهم، فرآورده های تزریقی و دارویی ایران، گروه دارویی سبحان جهت برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه به منظور تصویب صورتهای مالی،حق تقدم شرکتهای کشاورزی و دامپروری مگسا، بهنوش ایران با توجه به پایان مهلت پذیره نویسی و شرکت شیرین دارو پس از برگزاری مجامع عمومی فوق العاده صاحبان سهام درخصوص افزایش سرمایه به تالار شیشه‌ای بازگشتند.

این گزارش می‌افزاید: نماد معاملاتی شرکت سرمایه‌گذاری تدبیر گران فارس و خوزستان جهت برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام نیز در روزجاری متوقف شد.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=94439
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

رشد ۱۴ واحدی شاخص بورس
رشد ۱۴ واحدی شاخص بورس
رشد ۱۴ واحدی شاخص بورس
رشد ۱۴ واحدی شاخص بورس
رشد ۱۴ واحدی شاخص بورس