هر دلار آمریکا را با افزایش ۱۲ ریالی نسبت به میانگین قیمت روز پنجشنبه گذشته ۳۷ هزار و ۳۰۳ ریال و هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید را با ۴۵ هزار ریال کاهش ۱۱ میلیون و ۹۸۴ هزار و ۵۰۰ ریال داد و ستد کردند.

اولویت کالایی

صرافان سکه و ارز امروز (شنبه) هر دلار آمریکا را با افزایش ۱۲ ریالی نسبت به میانگین قیمت روز پنجشنبه گذشته ۳۷ هزار و ۳۰۳ ریال و هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید را با ۴۵ هزار ریال کاهش ۱۱ میلیون و ۹۸۴ هزار و ۵۰۰ ریال داد و ستد کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول، قیمت هر یورو تا ساعت ۱۳ امروز به ۴۱ هزار و ۹۴۳ ریال رسید که در مقایسه با میانگین قیمت آن در پایان معاملات پنجشنبه گذشته (۱۸ خرداد) ۸۱ ریال افت دارد.
میانگین قیمت دلار و یورو در سامانه سنا تا ساعت ۱۸ روز پنجشنبه به ترتیب ۳۷ هزار و ۲۹۱ ریال و ۴۲ هزار و ۲۴ ریال ثبت شده است.
در معاملات امروز صرافان، هر پوند انگلیس نیز ۴۸ هزار و ۷۳۷ ریال به فروش رفت که در مقایسه با نرخ های روز پنجشنبه ۷۳ ریال افت دارد.
هر درهم امارات به عنوان یکی از ارزهای اثرگذار بر شاخص قیمت دلار در بازار آزاد ۱۰ هزار و ۲۴۲ ریال فروخته شد که افت ۱۰ ریالی را نسبت به میانگین قیمتی روز پنجشنبه ثبت کرده است.
اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران نیز قیمت هر دلار را ۳۷ هزار و ۳۵۰ ریال و هر یورو را ۴۲ هزار و ۳۹۰ ریال اعلام کرده است.
فعالان بازار طلا و سکه نیز امروز شاهد ریزش قیمت ها بودند به شکلی که ارقام ثبت شده در تارنمای اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران از افت ۴۰ هزار ریالی هر قطعه سکه بهار آزادی طرح قدیم حکایت دارد که قیمت آن را به ۱۱ میلیون و ۷۳۰ هزار ریال رسانده است.
هر قطعه نیم سکه نیز امروز ۲۰ ریال افت داشت و ۶ هزار و ۳۶۰ ریال به فروش رفت اما ریع سکه تغییر قیمتی نداشت و ۳ میلیون و ۶۶۰ هزار ریال به خریداران عرضه شد.
سکه گرمی نیز امروز ۱۰ هزار ریال کاهش قیمت داشت و ۲ میلیون و ۴۵۰ هزار ریال به فروش رفت.
اتحادیه طلا، قیمت جهانی هر اونس طلا را یک هزار و ۲۶۷ دلار و ۴۰ سنت اعلام کرده که سه دلار و ۴۰ سنت کاهش دارد. هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با ۶ هزار و ۱۲۰ ریال کاهش قیمت، امروز یک میلیون و ۱۴۰ هزار و ۴۸۰ ریال عرضه شد.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=94403
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

کاهش قیمت انواع سکه در بازار آزاد
کاهش قیمت انواع سکه در بازار آزاد
کاهش قیمت انواع سکه در بازار آزاد
کاهش قیمت انواع سکه در بازار آزاد
کاهش قیمت انواع سکه در بازار آزاد