سرپرست مدیریت شعب استان مرکزی گفت: گستره حوزه ذینفعان موسسه، این الزام را ایجاد می‌کند که فرهنگ پاسخگویی به نیازهای بازار و مشتریان بیش‌ازپیش نهادینه شود.

سرپرست مدیریت شعب استان مرکزی گفت: گستره حوزه ذینفعان موسسه، این الزام را ایجاد می‌کند که فرهنگ پاسخگویی به نیازهای بازار و مشتریان بیش‌ازپیش نهادینه شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول، سعید میرزائی با اشاره به‌ضرورت و اهمیت شناخت نقاط قوت و ضعف سازمان اظهار کرد: موفقیت با توجه به افزایش رقابت بین‌بانکی، با برنامه‌ریزی دقیق علمی و عملی، استفاده از ظرفیت‌های موجود و تقویت جایگاه کارشناسان بازاریابی و روابط عمومی امکان‌پذیر می‌شود.

وی افزود: کارشناسان بازاریابی و روابط عمومی باید در ساماندهی و نظام‌مند کردن فرآیندهای ارتباط با مشتریان و مخاطبان موسسه پیشرو باشند و برای ایفای این وظیفه باید دانسته‌ها و مهارت‌ها را بروزتر کرده و به تبادل تجربه و نظام‌مند ساختن فعالیت‌ها بپردازند.

میرزائی اولین قدم در بازاریابی را تغییر رفتار کارکنان عنوان کرد و گفت: دقت نظر در حوزه کاری، مشاهده حوزه فعالیت سایر رقبا و معرفی خدمات الکترونیک وظیفه تک‌تک همکاران است.

وی با تأکید بر اینکه بازاریابی باید از شعب شروع شود خاطرنشان کرد: همکاران در شعب باید با همفکری و هم‌افزایی برای رسیدن به اهداف سازمانی نهایت تلاش خود را بکار گیرند.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=93853
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

اهمیت فرهنگ پاسخگویی به نیازهای مشتریان
اهمیت فرهنگ پاسخگویی به نیازهای مشتریان
اهمیت فرهنگ پاسخگویی به نیازهای مشتریان
اهمیت فرهنگ پاسخگویی به نیازهای مشتریان
اهمیت فرهنگ پاسخگویی به نیازهای مشتریان