هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید به محدوده ۱۲ میلیون ریال بازگشت.

صرافان سکه و ارز امروز (دوشنبه) پس از چند روز کاهش قیمت، روند افزایشی خود را آغاز کرد به نحوی که قیمت انواع سکه طلا همسو با افزایش قیمت جهانی این فلز، رشد یافت و هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید به محدوده ۱۲ میلیون ریال بازگشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول، بر اساس معاملات ثبت شده صرافی های مجاز کل کشور در سامانه نظارت بر ارز (سنا)، قیمت هر دلار آمریکا تا لحظه تنظیم این خبر به
۳۷ هزار و ۴۸۴ ریال رسیده است که نسبت به میانگین قیمتی دیروز ۲۲ ریال کاهش دارد.
همچنین هر یورو با رشد ۱۹۲ ریالی امروز به ۴۱ هزار و ۳۶۸ ریال و هر پوند انگلیس با کاهش ۶۸ ریالی به ۴۸ هزار و ۷۱۷ ریال رسیدند.
امروز اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران نیز قیمت هر دلار را ۳۷ هزار و ۵۷۰ ریال و هر یورو را ۴۱ هزار و ۷۷۰ ریال اعلام کرده است.
برپایه اعلام اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران تا لحظه انتشار این خبر، هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید با ۶۰ هزار ریال افزایش ۱۲ میلیون و ۱۶ هزار ریال و هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با ۲۰ هزار ریال رشد، ۱۱ میلیون ۶۵۰ هزار ریال معامله شد.
هر نیم سکه نیز ۱۵ هزار ریال رشد قیمت داشت و به ۶ میلیون و ۶۰۵ هزار ریال رسید و هر ربع سکه با ۳۰ هزار ریال افزایش ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال عرضه شد.
هر قطعه سکه گرمی امروز بدون تغییر ماند و ۲ میلیون و ۶۱۰ هزار ریال به فروش رفت.
اتحادیه طلا قیمت هر اونس طلا را با ۲ دلارو ۲۰ سنت افزایش نسبت به دیروز یک هزار و ۲۳۱ دلار و ۱۰ سنت و هر گرم طلای ۱۸ عیار را با ۲ هزار و ۴۳۰ ریال افزایش یک میلیون و ۱۴۰ هزار و ۲۰ ریال اعلام کرد.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=93362
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

کاهش نرخ دلار در بازار آزاد
کاهش نرخ دلار در بازار آزاد
کاهش نرخ دلار در بازار آزاد
کاهش نرخ دلار در بازار آزاد
کاهش نرخ دلار در بازار آزاد