رئیس بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد : مخاطرات موتورسیکلت به عنوان یک وسیله پرطرفدار حمل و نقل در کشور آمار نگران کننده ای دارد و همه دستگاه های مرتبط باید برای کاهش تلفات ناشی از آن وارد میدان شوند.
به گزارش پول پرس، سید محمد کریمی افزود: هم اکنون بیش از ۹ میلیون موتورسیکلت در کشور ما وجود دارد اما متاسفانه فقط دو میلیون موتورسیکلت بیمه نامه معتبر داردو این در حالی است که این وسیله نقلیه در یک چهارم حوادث رانندگی نقش دارد.
رئیس کل بیمه مرکزی با اشاره به فعالیت های صورت گرفته در باره بالا بردن سطح فرهنگ استفاده از موتورسیکلت و تسهیلات فوق العاده برای استفاده قشر موتورسوار از پوشش های بیمه ای تصریح کرد: رقم پرداختی برای دریافت بیمه نامه دارندگان موتورسیکلت بسیار ناچیز است اما متاسفانه بخش
زیادی از این عزیزان مقوله بیمه را چندان جدی نمی گیرند که این موضوع پیامدهای تلخ و جبران ناپذیری را به دنبال دارد.
کریمی افزود: گاهی دیه ای که دادگاه ها برای یک فقره تصادف منجر به جرح در نظر می گیرند بالغ بر چند صد میلیون تومان می شود که پرداخت این رقم از عهده موتورسیکلت داران خارج است و این امر گاه بنیان های خانواده و حتی جامعه را دستخوش بحران می کند.
کریمی وی در پایان از موتورسیکلت داران خواست با توجه به تخفیف های چشمگیر شرکت های بیمه و سایر تخفیف های مصوب دیگر هر چه سریع تر برای خرید پوشش بیمه ای اقدام کنند.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=9306
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

موتورسیکلت سواران بیمه را جدی بگیرند
موتورسیکلت سواران بیمه را جدی بگیرند
موتورسیکلت سواران بیمه را جدی بگیرند
موتورسیکلت سواران بیمه را جدی بگیرند
موتورسیکلت سواران بیمه را جدی بگیرند