صرافان ارز و سکه یکشنبه ۲۰ فروردین‌ماه هر دلار آمریکا را با ۲۱ ریال افزایش قیمت در مقایسه با دیروز (شنبه) ۳۷ هزار و ۵۶۱ ریال معامله کردند.

صرافان ارز و سکه یکشنبه ۲۰ فروردین‌ماه هر دلار آمریکا را با ۲۱ ریال افزایش قیمت در مقایسه با دیروز (شنبه) ۳۷ هزار و ۵۶۱ ریال و هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید را با افزایش دو هزار و ۵۰۰ ریالی، ۱۲ میلیون و ۲۷ هزار و ۵۰۰ ریال داد و ستد کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول، بر اساس معاملات ثبت شده صرافی‌های مجاز کل کشور در سامانه نظارت بر ارز(سنا)، قیمت هر یورو به ۳۹ هزار و ۷۸۴ ریال رسید که در قیاس با دیروز(شنبه، نوزدهم فروردین) ۷۸۲ ریال کاهش نشان می‌دهد.

همچنین هر پوند انگلیس در بازار آزاد ۴۶ هزار و ۷۶۰ ریال داد و ستد شد که حاکی از افت قیمت ۱۸۰ ریالی آن است.

اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران نیز امروز قیمت هر دلار را ۳۷ هزار و ۶۲۰ ریال و هر یورو را ۴۰ هزار و ۵۴۰ ریال اعلام کرد.

برپایه اعلام اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران، هر قطعه سکه بهار آزادی طرح قدیم با افت ۲۰ هزار ریالی قیمت در مقایسه با روز گذشته، ۱۱ میلیون و ۸۱۰ هزار ریال و هر نیم سکه با کاهش ۱۵ هزار ریالی، ۶ میلیون و ۸۳۵ هزار ریال به فروش رفت.

هر قطعه ربع سکه طلا نیز با افزایش ۱۵ هزار ریالی، سه میلیون و ۸۰۵ هزار ریال و هر سکه یک گرمی بدون تغییر قیمت، دو میلیون و ۴۵۰ هزار ریال داد و ستد شد.

اتحادیه طلا، قیمت هر اونس طلا را بدون تغییر قیمت نسبت به دیروز ناشی از تعطیلی بازارهای جهانی یک هزار و ۲۵۴ دلار و ۸۰ سنت اعلام کرد.

همچنین این اتحادیه قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار را یک میلیون و ۱۶۶ هزار و ۶۸۰ ریال اعلام کرد که حاکی از افزایش ۳۵۰ ریالی آن نسبت به شنبه است.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=92337
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

رشد اندک نرخ دلار و سکه در بازار آزاد
رشد اندک نرخ دلار و سکه در بازار آزاد
رشد اندک نرخ دلار و سکه در بازار آزاد
رشد اندک نرخ دلار و سکه در بازار آزاد
رشد اندک نرخ دلار و سکه در بازار آزاد