هر دلار آمریکا را با ۷۰ ریال کاهش قیمت در مقایسه با پنجشنبه هفته گذشته ۳۷ هزار و ۵۴۰ ریال و هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید را با افت۷۰ هزار ریالی، ۱۲ میلیون و ۲۵ هزار ریال داد وستد کردند.

صرافان ارز و سکه امروز (شنبه) هر دلار آمریکا را با ۷۰ ریال کاهش قیمت در مقایسه با پنجشنبه هفته گذشته ۳۷ هزار و ۵۴۰ ریال و هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید را با افت۷۰ هزار ریالی، ۱۲ میلیون و ۲۵ هزار ریال داد وستد کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول، قیمت هر یورو به ۴۰ هزار و ۵۶۶ ریال رسید که در قیاس با آخرین روز کاری هفته گذشته (پنجشنبه، هفدهم فروردین) ۱۸۴ ریال کاهش نشان می دهد.
همچنین هر پوند انگلیس در بازار آزاد ۴۶ هزار و ۹۴۰ ریال داد و ستد شد که حاکی از افت قیمت ۱۲۰ ریالی آن است.
اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران نیز امروز قیمت هر دلار را ۳۷ هزار و ۶۰۰ ریال و هر یورو را ۴۰ هزار و ۴۶۰ ریال اعلام کرد.
همچنین هر قطعه سکه بهار آزادی طرح قدیم بدون تغییر قیمت در مقایسه با پنجشنبه، ۱۱ میلیون و ۸۳۰ هزار ریال و هر نیم سکه با افزایش ۴۵ هزار ریالی، ۶ میلیون و ۸۵۰ هزار ریال به فروش رفت.
هر قطعه ربع سکه طلا نیز با افزایش ۴۵ هزار ریالی، سه میلیون و ۷۹۰ هزار ریال و هر سکه یک گرمی با رشد ۲۰ هزار ریالی، دو میلیون و ۴۵۰ هزار ریال داد و ستد شد.
اتحادیه طلا، قیمت هر اونس طلا را یک هزار و ۲۵۴ دلار و ۸۰ سنت اعلام کرد که در مقایسه با پنجشنبه گذشته یک دلار و ۳۰ سنت افزایش داشته است.
همچنین این اتحادیه قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار را یک میلیون و ۱۶۶ هزار و ۳۳۰ ریال اعلام کرد که حاکی از افزایش دو هزار و ۷۷۰ ریالی آن نسبت به آخرین روز کاری هفته گذشته است.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=92293
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

دلار و سکه ارزان شد
دلار و سکه ارزان شد
دلار و سکه ارزان شد
دلار و سکه ارزان شد
دلار و سکه ارزان شد