روابط عمومی بانک تجارت ضمن عذرخواهی از اختلال ایجاد شده در دسترسی به خدمات این بانک در ساعات اولیه صبح جمعه ، از رفع کامل این اختلال خبر داد.

روابط عمومی بانک تجارت ضمن عذرخواهی از اختلال ایجاد شده در دسترسی به خدمات این بانک در ساعات اولیه صبح جمعه ، از رفع کامل این اختلال خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول، در خبر منتشره از سوی روابط عمومی بانک تجارت آمده است : با توجه به حجم بسیار بالای تراکنش ها در درگاههای پرداخت این بانک ، دسترسی هموطنان عزیز به برخی از خدمات الکترونیک نظیر خدمات دستگاه‌های خودپرداز و خرید از طریق دستگاه‌های POS در ساعات پایانی روز پنجشنبه بیست و ششم و جمعه بیست و هفتم اسفندماه با اختلال مواجه شده بود که با تلاش متخصصین حوزه فناوری اطلاعات این بانک ، مقارن ظهر روز جمعه این مشکل به صورت کامل برطرف شده و دسترسی عادی مشتریان ارجمند به تمام خدمات الکترونیک بانک تجارت برقرار شده است.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=92033
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

رفع اختلال خدمات الکترونیک بانک تجارت
رفع اختلال خدمات الکترونیک بانک تجارت
رفع اختلال خدمات الکترونیک بانک تجارت
رفع اختلال خدمات الکترونیک بانک تجارت
رفع اختلال خدمات الکترونیک بانک تجارت