روابط عمومی بانک تجارت ضمن عذرخواهی از اختلال ایجاد شده در دسترسی به خدمات این بانک در ساعات اولیه صبح جمعه ، از رفع کامل این اختلال خبر داد.

روابط عمومی بانک تجارت ضمن عذرخواهی از اختلال ایجاد شده در دسترسی به خدمات این بانک در ساعات اولیه صبح جمعه ، از رفع کامل این اختلال خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول، در خبر منتشره از سوی روابط عمومی بانک تجارت آمده است : با توجه به حجم بسیار بالای تراکنش ها در درگاههای پرداخت این بانک ، دسترسی هموطنان عزیز به برخی از خدمات الکترونیک نظیر خدمات دستگاه‌های خودپرداز و خرید از طریق دستگاه‌های POS در ساعات پایانی روز پنجشنبه بیست و ششم و جمعه بیست و هفتم اسفندماه با اختلال مواجه شده بود که با تلاش متخصصین حوزه فناوری اطلاعات این بانک ، مقارن ظهر روز جمعه این مشکل به صورت کامل برطرف شده و دسترسی عادی مشتریان ارجمند به تمام خدمات الکترونیک بانک تجارت برقرار شده است.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=92033
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

رفع اختلال خدمات الکترونیک بانک تجارت
رفع اختلال خدمات الکترونیک بانک تجارت
رفع اختلال خدمات الکترونیک بانک تجارت
رفع اختلال خدمات الکترونیک بانک تجارت
رفع اختلال خدمات الکترونیک بانک تجارت
رفع اختلال خدمات الکترونیک بانک تجارت
رفع اختلال خدمات الکترونیک بانک تجارت