بیمه پارسیان بتواند با برنامه ریزی های مناسبی که برای سال آینده در نظر گرفته شده هم در بخش جذب و حفظ پرتفو و هم ارایه خدمات مناسب به بیمه گذاران جایگاه مناسب خود در صنعت بیمه کشور را بیشتر ارتقا بخشد.

مدیرعامل بیمه پارسیان اعلام کرد: بیمه پارسیان بتواند با برنامه ریزی های مناسبی که برای سال آینده در نظر گرفته شده هم در بخش جذب و حفظ پرتفو و هم ارایه خدمات مناسب به بیمه گذاران جایگاه مناسب خود در صنعت بیمه کشور را بیشتر ارتقا بخشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول، طی مراسمی، از بیمه گذاران و نمایندگان برتر این شرکت تقدیر شد. دراین مراسم که با حضور مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بیمه پارسیان، مدیران، بیمه گذاران و نمایندگان این شرکت برگزار شد از ۲۰ بیمه گذار بزرگ و وفادار بیمه پارسیان و همچنین از ۳۰نماینده برتر کشوری و ۳ نماینده برتر در بخش بیمه عمر با اهدای تندیس و جوایز ارزنده ای تقدیر به عمل آمد.
اویارحسین عضو هیات مدیره و مدیرعامل بیمه پارسیان در این مراسم ضمن تاکید بر رعایت حقوق تمامی مشتریان،از بیمه گذاران بزرگ این شرکت که همواره به بیمه پارسیان وفادار بوده و به آن اعتماد داشته اند تشکر و ابراز امیدواری کرد بیمه پارسیان بتواند با برنامه ریزی های مناسبی که برای سال آینده در نظر گرفته شده هم در بخش جذب و حفظ پرتفو و هم ارایه خدمات مناسب به بیمه گذاران جایگاه مناسب خود در صنعت بیمه کشور را بیشتر ارتقا بخشد.
وی افزود: هدف ما رشد و تعالی همه جانبه بیمه پارسیان درتمام بخش هاست تا توانمندتر از گذشته بعنوان یک شرکت بزرگ و حرفه ای در صنعت بیمه کشور فعالیت نماییم و برای سهامداران و بیمه گذاران بعنوان الگوی یک شرکت موفق مطرح باشیم.
در پایان این مراسم با اهدای جوایز و تندیس های نفیسی از برترین های بیمه پارسیان در سال ۹۵ تقدیر ویژه به عمل آمد.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=91791
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

خدمت رسانی بهینه در دستور کار بیمه پارسیان
خدمت رسانی بهینه در دستور کار بیمه پارسیان
خدمت رسانی بهینه در دستور کار بیمه پارسیان
خدمت رسانی بهینه در دستور کار بیمه پارسیان
خدمت رسانی بهینه در دستور کار بیمه پارسیان