با ورود به دهه دوم حیات بیمه نوین، پروژه بازآفرینی برند این شرکت با هدف یکپارچه سازی عناصر بصری، تکامل روند تأثیر سازمانی، تثبیت فعالیت ها و خدمات این شرکت اجرا می شود.
با ورود به دهه دوم حیات بیمه نوین، پروژه بازآفرینی برند این شرکت با هدف یکپارچه سازی عناصر بصری، تکامل روند تأثیر سازمانی، تثبیت فعالیت ها و خدمات این شرکت اجرا می شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول، مهدی شمسایی ظفرقندی، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل این شرکت ضمن تبریک ۱۴اسفند و سالروز آغاز به کار شرکت بیمه نوین، با اعلام این خبر افزود: شرکت بیمه نوین در آستانه ورود به دهه دوم حیات خود برندسازی مجدد براساس استراتژی ها، اهداف، ارزش ها و قابلیت های موجود در این شرکت را در دستور کار قرار داده است.
وی ادامه داد: همان طور که بازنگری در برنامه ها و استراتژی های شرکت ها و بنگاه ها امری معمول است، بازسازی برند و بازنگری در هویت سازمانی نیز پس از گذشت چند سال از شروع فعالیت یک مجموعه، لازم و ضروری است.
شمسایی با اشاره به اجرای چند مرحله ای این پروژه خاطر نشان کرد: پروژه بازآفرینی هویت سازمانی بیمه نوین در چند مرحله و از اواخر سال ۱۳۹۴ آغاز و تبیین شده که در گام اول هویت بصری شرکت مورد بازنگری و بازطراحی قرار گرفته است. تلاش ما این بوده که نگاه مان از زاویه ای نو و متفاوت برای انتقال بهتر مفاهیم مورد نظر و اثرگذاری مثبت در ذهن مخاطبان مان و تثبیت جایگاه رقابتی مان باشد.
شمسایی درخصوص طرح لوگوی جدید این شرکت تصریح کرد: لوگو بخش مهمی از زبان بصری یک سازمان است و پس از بررسی های صورت گرفته، اصیل و نوین بودن در ارائه خدمت، سرعت در خدمات رسانی، ارزشمند بودن خدمت به بیمه گذاران و بهره مندی از ظرفیت های ارزشمند ایرانی ما را به مفهوم گل زعفران در طراحی لوگوی جدید رساند. رنگ هایی با مفاهیم شکوه و گرانبها که منبعث از ارزشی است که ما در خدمت به بیمه گذاران خود برآن پایبندیم.
وی ادامه داد: پروژه بازآفرینی برند بیمه نوین برنامه ای منطبق بر چارچوب استراتژی و ارزش های این شرکت متأثر از معانی، مفاهیم و ماهیت خدمات این شرکت است که در طول یک دهه فعالیت از خود بر جای گذاشته است.
شمسایی در پایان گفت: تلاش و باور ما اتخاذ رویکردهای جدید در ارزش آفرینی و تحقق خدمت رسانی با ثبات به هموطنان گرامی در فضایی جدید و ساختاری نوین است تا فضایی خوشایند برای همکاران و مشتریان خود ایجاد کنیم، در ابتدای سال آینده طی یک مراسم به طور رسمی از هویت بصری بیمه نوین رونمایی خواهیم کرد و برنامه های آتی این پروژه در مراحل بعدی را نیز تشریح خواهیم کرد.
انتهای پیام