ابراهیم پور در آیین افتتاح شعبه در شبراز ار انعقاد تفاهم نامه ای با بانک شهر خبر داد و گفت: همکاریهای خود را با بانک شهر اغاز کرده ایم و در تلاش هستیم تا طی این همکاری ها صنعت گردشگری را توسعه دهیم.

ابراهیم پور در آیین افتتاح شعبه در شیراز ار انعقاد تفاهم نامه ای با بانک شهر خبر داد و گفت: همکاریهای خود را با بانک شهر اغاز کرده ایم و در تلاش هستیم تا طی این همکاری ها صنعت گردشگری را توسعه دهیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول، به دنبال افتتاح اولین شعبه بیمه ملت در راستای افزایش پرتفوی همراه با مدیریت ریسک بهینه و بهبود خدمت رسانی به مشتریان دومین شعبه این شرکت بیمه ای با حضور مدیر عامل بیمه ملت، رئیس و اعضاء شورای شهر شیراز افتتاح شد.

علیرضا ابراهیم پور، مدیر عامل بیمه ملت، با اشاره به اینکه افتتاح شعب را تا پایان سال آتی در همه استانها توسعه می دهیم، تصریح کرد: در راستای بهبود کیفیت خدمات به مشتریان، در مسیر تاسیس شعبه گام برداشته ایم.

وی با بیان اینکه شعب رغیب نمایندگان نیستند بلکه همیار و همراه انها محسوب می شوند، افزود: عمده ترین هدف ایجاد شعبات بیمه ای پاسخگویی به بیمه گذاران، افزایش کیفیت ارایه خدمات وحمایت از نمایندگان برتر است. وی در ادامه از انعقاد تفاهم نامه ای با بانک شهر خبر داد و گفت: همکاریهای خود را با بانک شهر اغاز کرده ایم و در تلاش هستیم تا طی این همکاری ها صنعت گردشگری را توسعه دهیم.

وی البته بر حضور اثر گذار بیمه ملت در بازار منطقه فارس به عنوان مهمترین هدف تاسیس شعبه اشاره کرد و گفت: حضور موثر بیمه ملت در استان ها و مناطق مختلف کشور جهت اثر گذاری و جذب بازار های هدف نشان می دهد که بیمه ملت وارد فصل جدیدی از مدیریت خود شده است.

ابراهیم پور با اشاره به اینکه با تغییر مدیریت بیمه ملت مسیر تازه ای برای رشد مهیا شده، اذعان داشت: بیمه ملت می تواند با همکاری و هماهنگی شورای شهر شیراز برنامه های جدیدی را در این حوزه کلید زند.

وی از ورود بیمه ملت به حوزه گردشگری در استان فارس یاد کرد و اذعان داشت: بیمه ملت به عنوان نماینده انحصاری محصول کارت اعتباری می تواند با گسترش این محصول در هتل ها، فروشگاهها، فرودگاه و … نقش تاثیر گذاری را در این حوزه ایفا کند.

ابراهیم پور همچنین از ورود بیمه ملت در حوزه بیمه نامه های اتش سوزی به عنوان یکی دیگر از اهداف این شرکت بیمه ای خبر داد و اظهار داشت: تلاش می کنیم با نرخ های فنی و مناسب ساختمانهای شهر شیراز را تحت پوشش بیمه اتش سوزی در آوریم.

ابراهیم پور در ادامه آیین افتتاح شعبه در شیراز اذعان داشت: در چارچوب آیین نامه سرمایه گذاری صنعت بیمه در زمینه همکاری با پروژه های عمرانی استان فارس وارد عمل می شویم.

در ادامه این مراسم حق دل، رئیس شورای شهر شیراز ضمن انتقاد از حضور اندک شرکتهای بیمه ای در توسعه پروژه های عمرانی شهرداری از افتتاح شعبه بیمه ملت در این شهر و همکاری در گردشگری و پروژه های عمرانی استان فارس استقبال کرد.

وی متذکر شد: بانک ها ابتکارات جالب توجهی در این زمینه اعمال کرده اند و فعالیت اثر گذاری داشته اند و بیمه ها نیز اگر مشارکت در پروژه های گردشگری و عمرانی شهرهای توریستی را جدی بگیرند این مساله در نفوذ و توسعه صنعت بیمه اثر گذار است.

وی نرخ رشد جمعیت شیراز را بالغ بر هشت درصد دانست و اذعان داشت: تلاش ما این است که طرح های عمرانی و پروژه های گردشگری را در شهر شیراز فعال تر کنیم و بدون شک بیمه ها می توانند در این زمینه اثر گذار باشند.

به گفته حق دل اگر بیمه ملت بتواند تفاهم نامه ای با شهرداری و یا سازمان نظام مهندسی و سایر سازمانهای مرتبط انعقاد کند و بخشی از منابع حاصل از بیمه گری خود را به اجرای پروژه های گردشگری و عمرانی اختصاص دهد، علاوه بر ایفای مسئولیت های اجتماعی امتیاز ویژه ای نیز در جذب بیمه گزاران جدید خواهد داشت.

به نوشته ریسک نیوز، وی البته در پاسخ به سوالی در خصوص اقدامات شورای شهر شیراز در مقاوم سازی ساختمانهای قدیمی شهر گفت: پلاسکو زنگی خطری برای همه ساختمانهای فرسوده بود و قطعا در شهر شیراز نیز ساختمانهایی ازین دست وجود دارد مثل بازار وکیل و … که در این راستا حاضریم جهت ایمن سازی این بافت ها به سهم خود اقدامات لازم را انجام دهیم اما این امر نیاز به همکاری سازمانهای دیگر مانند میراث فرهنگی و بخش خصوصی هم دارد و شهرداری به تنهایی از پس این کار بر نمی آید.

به گفته وی در سال گذشته جهت تجهیز سیستم آتشنشانی اقداماتی انجام دادیم و بودجه قابل توجهی معادل ۳۷ میلیارد تومان در سال ۹۶ برای تجهیزات آتشنشانی اختصاص داده ایم.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=91272
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

بیمه ملت و بانک شهر همکار شدند
بیمه ملت و بانک شهر همکار شدند
بیمه ملت و بانک شهر همکار شدند
بیمه ملت و بانک شهر همکار شدند
بیمه ملت و بانک شهر همکار شدند