بیمه مرکزی برای برای حل و فصل مشکلات شرکت بیمه آسیا وارد گود شد.
به گزارش پول پرس به نقل از فارس، پس از آنکه اعتراضات کارکنان بیمه آسیا به چهارمین روز خود رسید، اهمیت مساله برای مدیریت شرکت بیشتر شد؛ بعضی خبرها از مرخصی رفتن مدیرعامل این شرکت حکایت داشت.

درهمین حال دیروز در بیمه مرکزی جلسه‌ای درخصوص مشکلات و مسائل به وجود آمده در بیمه آسیا تشکیل شده که گفته می‌شود نماینده مدیرعامل این شرکت در جلسه حاضر بوده است.

هنوز جزئیاتی از نتایج این جلسه به دست نیامده اما طبیعتا شرایط این شرکت و راه‌های برون رفت از وضعیت فعلی مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

اعتراض کارکنان بیمه آسیا به سطح افزایش حقوق‌ها و خدمات رفاهی کارکنان بود. همین مسائل موجب کاهش پرتفوی این شرکت شده است.

شرکت بیمه آسیا که یکی از بزرگترین و باسابقه‌ترین شرکتهای بیمه کشور به حساب می‌آید در سالهای اخیر، بازار خود را از دست داده و با کاهش پرتفو مواجه شده است و این مشکلات تا جایی ادامه یافت که منجر به رفتن برخی مدیران باسابقه این شرکت به شرکتهای بیمه خصوصی شد و این موضوعی است که اغلب اهالی صنعت بیمه از آن مطلعند.

مشکلات بیمه آسیا در حالی اتفاق می‌افتد که این شرکت بر اساس تصمیم هیئت مدیره در مجمع فوق‌العاده امسال خود تصمیم به افزایش سرمایه از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌های ثابت بابت اصلاح ساختار مالی گرفت تا سرمایه شرکت را از ۴۵۵ میلیارد ریال به ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال افزایش دهد.

بیمه‌آسیا که در تیرماه سال ۱۳۳۸ به منظور انجام انواع معاملات بیمه و عملیات بازرگانی تأسیس شد، در سال ۱۳۸۸ بر اساس سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی سهام آن واگذار و به بزرگ‌ترین شرکت بیمه خصوصی کشور تبدیل شد.

امید می‌رود با ورود بیمه مرکزی مشکلات به وجود آمده در این شرکت برطرف شود، هر چند که وزارت اقتصاد و معاونت بانک و بیمه این وزارتخانه هم می‌تواند در این راستا مثمر ثمر باشد زیرا همچنان سهم ۲۰ درصدی دولت از بیمه آسیا به قوت خود باقی است.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=9102
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. محیا گفت:

    حکایت کشتی به گل نشسته است و …. !!!

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

پادرمیانی بیمه مرکزی برای حل مشکل بیمه آسیا
پادرمیانی بیمه مرکزی برای حل مشکل بیمه آسیا
پادرمیانی بیمه مرکزی برای حل مشکل بیمه آسیا
پادرمیانی بیمه مرکزی برای حل مشکل بیمه آسیا
پادرمیانی بیمه مرکزی برای حل مشکل بیمه آسیا