انجمن مدیریت فرانسه در بیست و سومین دوره جایزه کیفیت و برند تجاری (Global Quality Award) ، جایزه و تندیس بین المللی ویژه خود را به بانک صادرات ایران اعطا می نماید.

به گزارش پول پرس به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، این مهم براساس دستاوردهای برجسته این بانک در ارتقای سطح تعالی سازمانی، افزایش رضایتمندی مشتریان، نوآوری در خدمات و بکارگیری اثربخش فناوری اطلاعات  و پس از انجام ارزیابی، کنترل و بررسی های علمی حاصل گردیده است.

شایان ذکر است انجمن مدیریت فرانسه بطور سالانه، جایزه جهانی کیفیت و برند تجاری (Global Quality Award) را به عنوان یکی از جایزه‌های معتبر جهانی با رویکرد نظر مجموعه‌ای از خبرگان مدیریت برگزار می‌نماید و به شرکت­هایی که دارای برند معتبر بوده و در زمینه کیفیت، موفقیت­های برجسته‌ای کسب کرده باشند جایزه و تندیس بین المللی مرتبط اعطا می‌نماید.

از جمله بانک­های موفق که تاکنون در بخش بانکداری توسط انجمن مذکور جایزه جهانی دریافت نموده‌اند می‌توان به بانک لویدز لندن، دویچه بانک آلمان، BNP فرانسه و ING Group هلند اشاره نمود.

گفتنی است مراسم اهدای جایزه در روزهای ۲۶ و ۲۷ آبان ماه ۱۳۹۲ در شهر ژنو کشور سوئیس برگزار می‌گردد و در آن مقالات اساتید علم مدیریت، انتقال روش­ها و تجربیات برندگان جایزه جهانی برند در زمینه مدیریت برند و بحثهای آزاد با محوریت کیفیت، مدیریت برند، مدیریت فن‌آوری، مدیریت تغییر در ارتباط با مشتریان و مدیریت نخبگان ارائه خواهد شد.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=9094
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

اعطای جایزه جهانی به بانک صادرات ایران
اعطای جایزه جهانی به بانک صادرات ایران
اعطای جایزه جهانی به بانک صادرات ایران
اعطای جایزه جهانی به بانک صادرات ایران
اعطای جایزه جهانی به بانک صادرات ایران
اعطای جایزه جهانی به بانک صادرات ایران