برای نخستین بار از شنبه هفته گذشته (۱۶ بهمن ماه) قیمت سکه بهار آزادی طرح جدید کمتر از ۱۲ میلیون ریال دادوستد شد.

صرافان ارز و سکه امروز (شنبه) هر دلار آمریکا را با افزایش ۶۷ ریالی در مقایسه با آخرین روز کاری هفته گذشته، ۳۸ هزار و ۱۸۶ ریال و هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید را با ۶۸ هزار ریال افت قیمت، ۱۱ میلیون و ۹۹۵ هزار ریال داد و ستد کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول، براساس معاملات ثبت شده صرافی های مجاز کل کشور در سامانه نظارت بر ارز (سنا)، قیمت هر یورو تا لحظه تنظیم این خبر به ۴۱ هزار و ۲۶۹ ریال رسید که در مقایسه با پنجشنبه هفته گذشته ۵۷ ریال کاهش نشان می دهد.
همچنین هر پوند انگلیس در بازار آزاد ۴۸ هزار و ۵۱۰ ریال داد و ستد شد.
اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران نیز امروز قیمت هر دلار را ۳۸ هزار و ۳۳۰ ریال و هر یورو را ۴۱ هزار و ۶۶۰ ریال اعلام کرد.

هر قطعه سکه بهار آزادی طرح قدیم بدون تغییر قیمت نسبت به پنجشنبه گذشته، ۱۱ میلیون و ۷۶۰ هزار ریال فروخته شد، اما هر نیم سکه ۶ میلیون و ۳۷۰ هزار ریال به فروش رفت که کاهش ۴۰ هزار ریالی نشان می دهد.
همچنین هر قطعه ربع سکه طلا با ۲۰ هزار ریال کاهش قیمت در مقایسه با پنجشنبه، سه میلیون و ۴۲۰ هزار ریال فروخته و هر سکه یک گرمی بدون تغییر قیمت، ۲ میلیون و ۱۴۰ هزار ریال دادوستد شد.
اتحادیه طلا، قیمت هر اونس طلا را با کاهش هشت دلار و ۸۰ سنتی نسبت به آخرین روز کاری هفته گذشته، یک هزار و ۲۳۳ دلار و ۹۰ سنت و هر گرم طلای ۱۸ عیار را یک میلیون و ۱۵۳ هزار و ۸۷۰ ریال اعلام کرده که نسبت به پنجشنبه ۲هزار و ۷۷۰ ریال کاهش داشته است.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=90691
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

افزایش نرخ دلار و کاهش قیمت سکه در بازار
افزایش نرخ دلار و کاهش قیمت سکه در بازار
افزایش نرخ دلار و کاهش قیمت سکه در بازار
افزایش نرخ دلار و کاهش قیمت سکه در بازار
افزایش نرخ دلار و کاهش قیمت سکه در بازار