با معرفی برندگان سومین دوره، جشنواره و جایزه نوای خرم در روز جمعه ۱۷ دیماه به کار خود پایان داد

با معرفی برندگان سومین دوره، جشنواره و جایزه نوای خرم در روز جمعه ۱۷ دیماه به کار خود پایان داد و پرونده سومین دوره این جشنواره موسیقی که با حمایت بیمه سرمد برگزار شده بود، شامگاه گذشته با اهدای جوایز، لوج تقدیرها، تندیس‌ها و بیمه‌نامه‌های عمر و سرمایه گذاری به برندگان بسته شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول، در مراسم اختتامیه «نوای خرم ۳» که با حضور مدیرعامل، رئیس هیات مدیره، معاونان و مدیران بیمه سرمد برگزار شد، دکتر اسماعیل دلفراز، مدیرعامل این شرکت در کنار داوران جشنواره، جوایز برندگان را اهدا و به آنها بیمه‌نامه‌های عمر و سرمایه گذاری سرمد را تقدیم کرد. هیات داوران جشنواره نوای خرم نیز به پاس قدردانی از حمایت بیمه‌سرمد از این رویداد بزرگ فرهنگی و تلاش برای برگزاری جشنواره‌ای که می‌تواند انگیزه بخش کودکان و نوجوانان فعال در عرصه موسیقی باشد، لوح تقدیر و تندیس سومین دوره نوای خرم را به مدیرعامل این شرکت تقدیم کردند.
شرکت بیمه سرمد، با هدف حمایت از هنر اصیل ایرانی و هنرمندان این عرصه، و همچنین فرهنگ‌سازی در حوزه بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری، به عنوان تنها حامی مالی جشنواره نوای خرم در ماه‌های برگزاری این رویداد با جامعه هنری کشورمان همراه بود و در روز اختتامیه نیز تمامی ۴۷ نفر برنده این جشنواره را در پوشش بیمه عمر و سرمایه‌گذاری قرار داد.
گفتنی است در این رویداد بزرگ هنری که با هدف بزرگداشت استاد همایون خرم و گرامی‌داشت موسیقی اصیل ایرانی برگزار شد، بیش از یک هزار و ۴۰ هنرمند از گروه سنی کودک و نوجوان به رقابت با یکدیگر پرداختند.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=89257
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

 برندگان جشنواره نوای خرم زیر چتر بیمه سرمد
 برندگان جشنواره نوای خرم زیر چتر بیمه سرمد
 برندگان جشنواره نوای خرم زیر چتر بیمه سرمد
 برندگان جشنواره نوای خرم زیر چتر بیمه سرمد
 برندگان جشنواره نوای خرم زیر چتر بیمه سرمد